فرمانده سپاه ناحیه بهار گفت: 7 اسفند ماه دو وظيفه بسيار مهم بر دوش مردم است که يکي حضور حداکثري و ديگري انتخاب افراد اصلح و شايسته براي خدمت رساني به کشور است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛غلامرضا  رجبی در  مجمع  عالی بسیج  شهرستان  بهار گفت: مجمع عالي بسيج افراد صاحب فکر و ايده را کنار يکديگر قرار داده تا با استفاده از تجربيات علمي، پژوهشي و ارائه راهکارهاي مناسب در راستاي ارتقاي مهارت هاي فني و تحقيقاتي گام بردارند.


وي خاطر نشان کرد: امروز استکبار جهاني از حوزه تخصصي رسانه وارد عمل شده و مي خواهد با نفوذ از اين طريق، غيرت و بصيرت را از آحاد مردم بگيرد زيرا دشمن به دليل نا اميدي از گزينه نظامي تلاش دارد که از حوزه فرهنگ نفوذ کند و از طريق رسانه هاي به دنبال آن هستند که با تکنيک هاي رسانه اي ، ياس را به مردم القا کرده و آنها را از شرکت در انتخابات منصرف کند، اما غافل از اين هستند که مردم ولايت مدار ايران اسلامي با هوشياري و بصيرت کامل اهداف آنان را خنثي خواهند کرد.

 فرمانده سپاه ناحیه بهار به اهميت برگزاري انتخابات در کشورمان و حضور حداکثري آحاد مردم اشاره کرد و افزود: در 7 اسفند ماه دو وظيفه بسيار مهم بر دوش مردم است که يکي حضور حداکثري و ديگري انتخاب افراد اصلح و شايسته براي خدمت رساني به کشور است.

رجبي با اشاره به اقتصاد مقاومتي خاطرنشان کرد: توجه و اجراي برنامه اقتصاد مقاومتي در کشور تکيه بر توليدات داخلي، اعتماد به جوانان و عدم مصرف کالاهاي خارجي در شرايط فشار مي تواند به رشد و شکوفايي کشور کمک کند موجب ايجاد اقتصاد مقاومتي خواهد شد و تهديد را به فرصت تبديل خواهد کرد .

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.