مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بهار گفت: نفوذ از طریق انتخابات به ارکان نظام آخرین حربه دشمنان نظام در این برهه از زمان است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ حجت الاسلام حسن یارعبادی در جمع کارکنان سپاه ناحیه بهار بیان داشت: انقلاب اسلامی ایران به رهبری حضرت امام خمینی (ره) جزیره ثبات آمریکا را که در منطقه ایجاد کرده بود به هم زد.


 وی افزود: از آن زمان تاکنون استعمارگران به سرکردگی آمریکا برای جلوگیری از تثبیت نظام جمهوری اسلامی و شکست آن دست به توطئه های فراوانی زده اند که همه آنها با هوشیاری و بصیرت مردم و رهبری شایسته امام(ره) و مقام معظم رهبری با شکست مواجه شده است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بهار با اشاره به برخی از این توطئه ها گفت: ایجاد اختلافات قومی قبیلهای، ترور شخصیتهای بزرگ نظام، کودتا، جنگ تحمیلی هشت ساله، تحریم و ایران هراسی، فتنه 88 و اخلال در انتخابات که با نفوذ افراد مسئله دار و غیر متعهد و دنباله روی آمریکا از جمله توطئه های دشمن است.

 حسن یارعبادی با بیان اینکه نفوذ در انتخابات آخرین حربه دشمنان نظام در این برهه از زمان است، گفت: دشمنان سعی در حضور در ارکان تصمیم سازی را دارند که این توطئه نیز با بصیرت و حضور حداکثری مردم در انتخابات و با انتخاب افراد شایسته و انقلابی ناکام خواهند بود.

انتهای پیام/


برچسب ها: همدان ، حربه دشمنان ، نفوذ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.