ویژه برنامه انتخابات ۷ اسفند با عنوان «انتخاب»، «برگزین» و «آیا می دانید» در سیمای مرکز خلیج فارس به روی آنتن می رود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بندرعباس،  برنامه «انتخاب» باموضوع دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره انتخابات خبرگان رهبری در رادیو خلیج فارس تهیه و تولیدشده است.

این برنامه به تهیه کنندگی آقایان دادی زاده و رنجبر هر روز از ساعت ۱۵ و ۳۰دقیقه از رادیو خلیج فارس  تا روز انتخابات پخش خواهدشد.

کارشناسان، صاحبنظران و فعالان سیاسی استان باحضور در برنامه انتخاب اهمیت حضور گسترده مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری را تبیین می کنند.

گزارش مردمی-  مباحث کارشناسی-  موسیقی باکلام و بیکلام و بیانات امام و رهبری از جمله بخش های این برنامه است.

«برگزین» دیگر برنامه رادیوخلیج فارس در قالب میزگرد انتخاباتی با حضور کارشناسان علوم سیاسی اجتماعی اقتصادی و فرهنگی است که ابعاد مختلف انتخابات، ویژگی های انتخاب کنندگان و انتخاب شوندگان و اهمیت حضورپرشور مردم درتعیین سرنوشت خود وکشورشان را بررسی می کنند.

میزگرد رادیویی برگزین روزهای فرد هفته به مدت ۴۵ دقیقه ازساعت ۱۳ و ۳۰ دقیقه به تهیه کنندگی امید تنی و گویندگی محمدرضاخسروی تقدیم شنوندگان می شود.

برنامه رادیویی "آیامی دانید" هم در رادیوخلیج فارس با ارائه اطلاعاتی را در خصوص انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری به مخاطبان در هر بخش و هر روز در فواصل پخش برنامه ها به مدت ۲دقیقه به تهیه کنندگی محمدرضاخسروی از رادیوخلیج فارس تولید پخش می شود.

برنامه تلویزیونی برگزین نیز در شبکه استانی سیمای خلیج فارس به تهیه کنندگی علیرضا حمیدی زاده و کارگردانی علی خائف و اجرای محمدرضا خسروی در حال تولید و پخش است.

برگزین با ساختار میزگرد به اهمیت موضوع انتخابات وشرح وظایف مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری می پردازد.برگزین جمعه ها ساعت ۱۸:۳۰ از سیمای خلیج فارس پخش می شود.

مباحث کارشناسی ، وله های تصویری ، گزارش و موسیقی با موضوع انتخابات، سخنان رهبری و امام (ره) از بخشهای این برنامه هستند .
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.