انفجار گاز مرد جوانی را روانه بیمارستان کرد

بر اثر انفجار شدید گاز در ساختمان سه طبقه مسکونی در کوی افسریه تهران، یک واحد مسکونی در آتش سوخت و یک مرد جوان نیزبه شدت مجروح و روانه بیمارستان شد.

به گزارش خبرنگار حوزه حوادث گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، عقربه ساعت به 10:35 دقیقه صبح نزدیک شده بود که ناگهان صدای انفجار شدیدی درکوچه 12 شنیده شد و در پی آن خرده شیشه های زیادی از ساختمان سه طبقه مسکونی به داخل کوچه و منازل اطراف پرتاب شد.

همسایگان صبح روز گذشته با شنیدن صدای انفجار، سراسیمه و وحشت زده ازخانه های خود بیرون ریخته و با نگرانی به محل وقوع حادثه که دود زیادی نیز از پنجره هایش بیرون می زد نگاه می کردند.

به دنبال این حادثه تلفن 125 آتش نشانی یک لحظه قطع نشد و شهروندان در تماس با سامانه 125 از وقوع حادثه انفجار و آتش سوزی در یک منزل مسکونی در کوی افسریه خبر دادند که ستاد فرماندهی این سازمان بلافاصله آتش نشانان ایستگاه 37، 15 و گروه امداد و نجات 2 به همراه خودرو نردبان را به محل حادثه اعزام کرد.

واحد کیانی مدیر منطقه 8 آتش نشانی که درمحل حادثه حضور یافته بود دراین باره گفت: حادثه دریک منزل مسکونی به وسعت 80 مترمربع درطبقه دوم ساختمان سه طبقه 6 واحدی رخ داد و براثرنشت گاز شهری از بخاری علاوه بر بروز انفجارشدید، آتش سوزی مهیبی نیز در محل بوقوع پیوست.

وی اضافه کرد: شدت انفجار به حدی بود که شیشه های این منزل مسکونی وساختمانهای مجاور نیز شکسته شد.

این مدیر آتش نشانی تصریح کرد:آتش نشانان بیدرنگ پس از قطع برق و گاز ساختمان و ایمن کردن محل، با استفاده از دستگاه تنفسی و کشیدن لوله آبدهی وارد ساختمان شدند و به مقابله با آتش سوزی پرداختند.

کیانی ادامه داد: نیروهای عملیات درحین به کنترل درآوردن شعله های آتش، پسر27 ساله ای را در محل آتش سوزی پیدا کردند که به شدت دچار سوختگی شده بود.

وی اظهار داشت: عوامل اورژانس حال عمومی این شخص را نامناسب اعلام کردند که بلافاصله برای مداوا به مرکز درمانی منتقل شد.

این مدیر عملیات آتش نشانی از مردم خواست که به صورت دوره ای حتما بستها، شیلنگها و اتصالات لوازم گاز سوز خود را بازدید کنند تا دیگرشاهد اینگونه حوادث ناگوار نباشیم.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار