سخنگوی سازمان آتش نشانی گفت: نگهداری مواد محترقه در یک ساختمان مسکونی منجر به آتش سوزی و مصدومیت 7 تن شد.

چهارشنبه سوری قربانی گرفت/سوختگی شدید 7 جوانجلال  ملکی سخنگوی سازمان  آتش نشانی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به انفجار مواد محترقه اظهار داشت: عصر امروز یک مورد انفجار و آتش سوزی مواد محترقه در منطقه مرتضی گرد به ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران اعلام شد.

وی افزود: آتش نشانان و امدادخودروهای تنفسی و اطفای حریق راهی محل حادثه شدند .

به گفته ملکی آتش سوزی و انفجار در یک منزل مسکونی به دلیل انبار انواع مواد محترقه صورت گرفته بود که متاسفانه 7 مصدوم به همراه داشت.

سخنگوی سازمان آتش نشانی ضمن اشاره به سوختگی شدید مصدومان از قسمت‌های  مختلف بدن بیان کرد: آتش نشانان پس از مهار آتش سوزی و عملیات لکه گیری محل را تحویل صاحب ملک دادند.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۲ ۰۴ اسفند ۱۳۹۴
شمارا ب امام علی قسم میدم دوری کننیم از این چیزا دو تا از اونا فامیلام بودن مردی بودن اقا بودن بهزاد خدا رحمتت کنه حامد خدا رحمتت کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۱ ۲۶ بهمن ۱۳۹۴
اه اه دوباره چارشنبه سوری اومد

الان بیشتر از ده ساله که کوفتمون میکنن چارشنبه سوریو

چه وضعیه آخه

تو جنگ انقدر نترسیدم که از این چارشنبه سوزیا میترسم

خدا به خیر بگذرونه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۳۱ ۲۶ بهمن ۱۳۹۴
مسولین عزیز ، هموطنان گرامی بعنوان خانواده ای داغدیده که با تمام وجود آثار تاسف باررا در روز سه شنبه آخر سال (چهارشنبه سوزی) را لمس کردیم و در آن با پرتاپ تعمدی مواد محترقه به سمت برادر جوان و تازه دامادمان( شهید هادی جوان دلاور) که مشغول انجام ماموریت بود و موجب مجروحیت و شهادت ایشان گردید خواهش میکنیم به عواقب این روز فکر و اقدامات پیشگیرانه انجام دهید لطفا به سایتهای خبری بانام این شهید مراجعه نمایید تا از عمق فاجعه مطلع شوید وسلام
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۷ ۲۵ بهمن ۱۳۹۴
عالی
آخرین اخبار