لاشه میش وحشی به همراه یک قبضه اسلحه گلوله زنی و تعدادی ادوات شکار و صید از شکارچیان کشف و ضبط گردید

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، از سمنان ،محیط بانان شهرستان مهدیشهر موفق به دستگیری 2 متخلف شکار و صید شدند.

عباس زارع رئیس حفاظت محیط زیست شهرستان مهدیشهر در تشریح این  ماجرا گفت: مامورین اجرایی واحد پرور در حین گشت وکنترل در منطقه حفاظت شده متوجه صدای شلیک 1 گلوله از ارتفاعات این منطقه شده و با گشت وکنترل جدی تر مشاهده میکنند که 2 نفر شکارچی در پایین دست و در یک فضای باز مشغول پوست کردن لاشه شکار شده اند که به علت فاصله زیاد و احتمال گریختن متهمین، اقدامی نکرده و منتظر حرکت شکارچیان می شوند. 

در ادامه متخلفین سوار خودرویی که به سمت آنها نزدیک شده بود گردیده و خودرو به سمت جاده روانه می شود که در این زمان با تماس مامورین با اینجانب و با هماهنگی اداره آگاهی مهدیشهر در محل ایست و بازرسی شهمیرزاد خودروی متخلفین توسط مامورین اجرایی محیط زیست و اداره آگاهی مهدیشهر متوقف می شود .

 در بازرسی از خودرو تعداد 2 عدد کوله پشتی حاوی لاشه یک راس میش وحشی به همراه یک قبضه اسلحه گلوله زنی و تعدادی ادوات شکار و صید کشف و ضبط گردیده و متهمین به سمت کلانتری شهمیرزاد دلالت داده شدند. 

زارع در پایان از اداره اطلاعات و آگاهی شهرستان مهدیشهر که نهایت همکاری و تعامل را با مجموعه محیط زیست شهرستان نموده اند تشکر و قدردانی نمود.

دستگیری شکارچیان بی رحم میش در منطقه حفاظت شده پرور + تصاویر

دستگیری شکارچیان بی رحم میش در منطقه حفاظت شده پرور + تصاویر

دستگیری شکارچیان بی رحم میش در منطقه حفاظت شده پرور + تصاویر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.