سمنان؛

همایش پیشگیری و مبارزه با سرطان در سمنان برگزار می شود

هزار و 600 بیمار سرطانی دراستان سمنان شناسایی و زندگی می کنند

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، مدیر‌عامل انجمن امداد بیماران سرطانی کومش سمنان از برگزاری همایش پیشگیری و مبارزه با سرطان در این شهرستان خبر داد. احترام اردستانی گفت: هدف این همایش برای پیشگیری و مبارزه با این بیماری وهمچنین تنویرافکارعمومی و‌افزایش اطلاعات و آگاهی‌های مردم درباره این بیماری است.
وی با اشاره به برگزاری یک روزه این همایش در سمنان اظهارداشت: این همایش با حضور مسولین و برخی از متخصصان انکولو‍‍‍ژی و همچنین تعدادی از بیماران بهبود یافته برگزارمی‌شود.
مدیرعامل انجمن امداد بیماران سرطانی کومش سمنان با اذعان به اینکه بر اساس آمار، سرطان دومین عامل مرگ ومیر در دنیا شناخته شده است بر ضرورت برگزاری همایش‌هایی از این دست برای افزایش آگاهی‌های عمومی جامعه تأکید کرد.
 اردستانی تصریح کرد: در صورت تشخیص زودرس می توان گفت که سرطان قابل درمان است لذا باید درراستای پیشگیری از این بیماری مدیریت‌های لازم را انجام داد ودر این زمینه افزایش اگاهی جامعه و توجه به نوع تغذیه می تواند مؤثرباشد.
 وی از وجود هزار و 600 بیمار سرطانی دراستان سمنان خبر داد وگفت این همایش فردا 27 بهمن ماه در سالن رازی این شهرستان و با همکاری دانشگاه‌ علوم‌پزشکی‌ سمنان برگزارمی‌شود.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.