فرمانده انتظامی ایلام از دستگیری اعضای باند چهار نفره سارقان مغازه در شهرستان خبر داد و گفت: این افراد به 12 فقره سرقت اعتراف کردند.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛ سرهنگ فردین پیری اعلام کرد: در پی بررسی جرائم و رخدادهای انتظامی مشخص شد گروهی از سارقان اقدام به سرقت مغازه های سطح شهر ایلام می کنند.
پیری اضافه کرد:با اطلاع از این موضوع بلافاصله جلسه ای با حضور روسای کلانتری تشکیل و نحوه و شگرد سرقت سارقان مورد بررسی و تجزیه و تحلیل قرار گرفت.
وی افزود: با تشدید اقدامات عملیاتی و کنترلی توسط پلیس همچنین تقویت گشت های انتظامی و اقدامات فنی و علمی، جمع آوری مدارک و مستندات در دستور کار قرار گرفت.
سرهنگ پیری اظهار کرد: پس از بررسی های کارشناسانه،سارقان شناسایی و طی عملیاتی این باند منهدم و اعضاء آن دستگیر و اموالی را که به سرقت برده بودند در مخفیگاه آنان کشف و ضبط شد و به مالباختگان با دستور قضایی تحویل شد.
وی گفت: با توجه به اینکه ایام پایانی سال است و شاهد شلوغی در معابر ، مغازه ها و اماکن عمومی در سطح شهر هستیم ، مردم عزیز در بحث جیب بری، کش روزنی در مغازه ها، کیف زنی و کیف قاپی هوشیاری لازم را داشته باشند و مواظبت کامل از اموالی را که در اختیار دارند به عمل بیاورند.



انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.