وکیل مدافع جمعی از کارکنان اجتماعی گفت: برگزاری جلسات بعدی دادگاه تامین اجتماعی به اتمام تحقیقات مقدماتی و ارسال به دادگاه بستگی دارد.

مصطفی ترک همدانی وکیل مدافع جمعی از کارکنان سازمان تامین اجتماعی در گفت‌وگو  با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص آخرین وضعیت پرونده سازمان تامین اجتماعی اظهار داشت: روز گذشته به منظور پیگیری پرونده به دادسرا مراجعه کردم، پرونده در جریان بررسی قرار دارد به همین دلیل از بیان جزئیات پرونده معذور هستم.

وی افزود: مطابق دستور رئیس دادگاه مبنی بر رفع نقض و انجام تحقیقات تکمیلی برای مشخص شدن تکلیف پول‌های پرداختی توسط مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی به برخی نمایندگان مجلس و احضار آن‌ها به دادگاه، اقدامات لازم در دست انجام است.

وکیل مدافع جمعی از کارکنان سازمان تامین اجتماعی در رابطه با شکایت سعید مرتضی از وی، بیان کرد: برای این پرونده در دادسرا منع تعقیب صادر شد و بعد در دادگاه جلب به رسیدگی شد و دادگاه نیز در حال بررسی است که آیا دفاعیات بنده صحت دارد.

ترک همدانی در رابطه با جلسه بعدی دادگاه رسیدگی به پرونده تامین اجتماعی گفت: شرط برگزاری جلسه بعدی اتمام تحقیقات مقدماتی و ارسال به دادگاه است، به دلیل این که تحقیقات از دادسرا به دادگاه ارسال نشده امکان تعیین وقت برای دادگاه بعدی وجود ندارد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار