شهردار تهران گفت : پذیرفتن استعفای شهردار منطقه 2 بعد از بررسی نهایی سازمان بازرسی شهر تهران خواهد بود.

پذیرفتن استعفای شهردار منطقه 2 منوط به بررسی نهایی بازرسی استبه گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمد باقر قالیباف شهردار تهران در حاشیه مراسم بهره برداری از مجموعه ورزشی امام رضا(ع) و شهید کاظمی به باشگاه های فرهنگی ورزشی استقلال و پرسپولیس که امروز (دوشنبه)در سالن همایش های برج میلاد تهران برگزار شد،در جمع خبرنگاران با اشاره به استعفای شهردار منطقه 2 اظهار داشت: پذیرفتن این استعفا بعد از بررسی نهایی توسط سازمان بازرسی شهر تهران خواهد بود. 

وی با تاکید بر اینکه در خصوص استعفای شهردار منطقه 2 قضاوت هایی می شود، افزود: کار شهردار قابل تقدیر بوده اما بحث مربوط به این امر را باید از جهت قانونی و اداری دنبال کنیم.

شهردار تهران تاکید کرد: سازمان بازرسی شهر تهران نیازمند بررسی در خصوص اتفاقات کارواش دریا است.

قالیباف در ادامه با بیان اینکه در 10 سال گذشته شهرداری در خصوص اهمیت به ورزش کارنامه‌ی موفقی داشته است، یادآور شد: شهرداری تهران بیش از 800 زمین چمن در مناطق مختلف شهر تهران احداث کرده است.

وی با بیان اینکه شهرداری تهران در گذشته اسپانسر دو تیم بزرگ پرسپولیس و استقلال بوده است، تصریح کرد: این امر از یک انسجام خوب در فرهنگ ورزش برخوردار بوده است.

شهردار تهران با تاکید بر اینکه شهرداری گام نهایی برای بهتر فراهم کردن این دو ورزشگاه برداشته است، گفت: این دو ورزشگاه بیش از گذشته می توانند به نهادهای غیر دولتی و مردمی تکیه دهند.

قالیباف با بیان اینکه هر دو تیم محبوب کشور را به یک اندازه دوست دارم، تصریح کرد: من همچنان طرفدار تیم ابومسلم خراسان هستم.

وی به فراهم کردن فرصت برای اوقات فراغت جوانان اشاره کرد و گفت: فراهم کردن ورزش شاد و مفرح برای جوانان بزرگ‌ترین نتیجه را در پی خواهد داشت چراکه جوانان از استعداد هایی خوبی برخوردار هستند.

* تهران به بیش از 800 زمین چمن مجهز است

محمد باقر قالیباف شهردار تهران در مراسم بهره برداری از مجموعه ورزشی امام رضا(ع) و شهید کاظمی به باشگاه های فرهنگی ورزشی استقلال و پرسپولیس با بیان اینکه در دهه گذشته ورزشکاران دلسوز شورای شهر تهران با همکاری مردم خوب شهرمان گام موثری در عرصه ورزش برداشته اند، اظهار داشت: با همه باورمان برای ورزش کشور گام بر می‌داریم.

وی با بیان اینکه امروزه هر فرد نیازمند و غیر نیازمند از امکانات ورزشی خوبی در شهر تهران برخوردار است، تاکید کرد: بیش از 800 زمین چمن برای فوتبال و سالن های کشتی زیادی آماده شده که مردم می توانند از آن‌ها استفاده کنند.

قالیباف اضافه کرد: 7 سال گذشته به این نتیجه رسیدیم که باید در شهر تهران به غیر از ورزشگاه آزادی،به ورزشگاه های کوچک‌تر 10 هزار نفری نیازمندیم به همین منظور دو ورزشگاه امام رضا(ع) و شهید کاظمی را در جنوب شهر احداث کردیم.

شهردار تهران با اشاره به اهمیت توجه به شمال و جنوب شهر یادآور شد: به دنبال این هستیم که فاصله جنوب و شمال شهر را کاهش دهیم.

قالیباف با بیان اینکه ورزش یک پدیده اجتماعی و مردمی است، گفت: باید ورزش را اجتماعی و مردمی اداره کنیم و در حال حاضر هم ضوابط به همین شکل پیش می رود.

وی با بیان اینکه باید بهترین بستر را برای ورزش کردن مردم فراهم کنیم، تصریح کرد: شهرداری تهران به عنوان یک نهاد عمومی غیر دولتی وابسته به مردم است.به همین دلیل از دو تیم محبوب پرسپولیس و استقلال حمایت خواهیم کرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار