شهردار تهران گفت: شهرداری تهران برنامه ای برای تبدیل زندان اوین به موزه و همچنین پارک عمومی برای در دستور کار خود دارد.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛محمد باقر قالیباف شهردار تهران در آیین بهره برداری از پل های تقاطع بلوار ارتش و اتوبان شهید صیاد شیرازی، با اشاره به توافق های صورت گرفته با رئیس قوه قضاییه اظهار داشت: زندان اوین به صورت تهاتری به شهرداری تهران واگذار می شود.

وی افزود: شهرداری تهران برنامه ای برای تبدیل زندان اوین به موزه و همچنین پارک عمومی برای در دستور کار خود دارد.

شهردار تهران در ادامه با اشاره به افتتاح پل های تقاطع بلوار ارتش و اتوبان شهید صیاد شیرازی تصریح کرد: این پل از اهمیت زیادی برای کاهش ترافیک شهر تهران برخوردار است.

قالیباف با بیان اینکه بزرگراه امام علی (ع)، شهید صیاد شیرازی، ارتش و بلوار اوشان با 10 پل هم تقاطع دارند، تاکید کرد: این پل ها برای دسترسی جنوب به غرب و شرق به غرب طراحی شده است.

وی با تاکید بر اینکه در ساخت این پل ها از 3 روش بتن، کامپوزیت و سگمنتا استفاده می شود، گفت: بخشی از این پل امروز افتتاح شد و همچنین نیمه اول سال آینده قبل از آغاز سال تحصیلی مدارس هر 10 پل افتتاح خواهد شد.

شهردار تهران در ادامه با بیان اینکه طبق قانون نام گذاری خیابان ها و ایستگاه های مترو به عهده شورای اسلامی شهر تهران است، یادآور شد: تغییر نام ایستگاه شهدای رسانه به میدان جهاد به دلیل شناخت مردم این میدان بوده است.

قالیباف تاکید کرد : قول می دهم ایستگاه مناسب دیگری را به اسم شهدای رسانه نام گذاری کنم.

وی با اشاره به رفع مشکلات آسیب های اجتماعی منطقه 12 تصریح کرد: تعدادی از خانم ها و  آقایان معتاد این منطقه جمع آوری شدند که به کمپ رفته اند و به زودی به مجتمع های توانمندسازی وارد می شوند.

شهردار تهران با اشاره به فعالیت های خدمات شهری در محله هرندی و رفع مشکلات روشنایی این محله، تاکید کرد: در بهار سال آینده زیباترین پارک شهر در محله شهید هرندی افتتاح شود.

قالیباف به طرح تفصیلی کمیسیون ماده 5 اشاره کرد و گفت: در مدرسه رویش با اعضای کمیسیون ماده 5 جلسه ای داشتیم که در آن طرحی برای تغییر محله های عودلاجان، تختی، سیروس و هرندی تایید شد.

وی با اشاره به ساختمان جدید دیوان عدالت اداری که با رویکرد اقتصاد مقاومتی ساخته شده است، یادآور شد: در بخش های اداری تصمیم بر متمرکز شدن بر 500 ساختمان داریم.

شهردار تهران بیان کرد: همه ساختمان های شهرداری را در اطراف پارک شهر متمرکز خواهیم کرد.

گفتنی است ؛ پل های تقاطع بلوار ارتش و اتوبان شهید صیاد شیرازی امروز با حضور شهردار تهران و معاون فنی و عمران شهرداری تهران افتتاح شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار