احداث باغ‌راه در بعضی از نقاط پرتردد طراوت و شادابی را به مردم هدیه می‌دهد

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، شهردار جدید سمنان از اجرای پروژه‌های زیباسازی فضای شهری با عنوان باغ‌راه در این شهر خبر داد.
 حسین موسوی در نشستی با مدیران شهرداری منطقه یک سمنان اظهار داشت: احداث باغ‌راه در بعضی از نقاط پرتردد طراوت و شادابی را به همشهریان هدیه می‌دهد. وی با اشاره به لزوم توسعه فضای سبز در شهر سمنان به‌عنوان جلوه بصری گفت: نحوه کاشت و نگهداری فضای سبز در شهر کم‌آبی مانند سمنان بسیار مهم و بااهمیت است.
شهردار سمنان با اشاره به تبخیر بالای آب و گرمای این شهر در فصل تابستان و بهار گفت: با توجه به گرمای زیاد هوای سمنان در فصل تابستان و کم‌آبی موجود در این شهر باید در کاشت گونه‌های گیاهی و درختان دقت شود تا گیاهانی با نیاز کم‌تر به آب و مقاوم‌تر در برابر گرما کاشته و از آن نگهداری شود.
 موسوی با اشاره به آغاز طرح جهادی شهرداری در محدوده منطقه یک شهرداری سمنان بیان کرد: هدف از بسیج امکانات شهرداری خدمت به شهروندانی است که در این مراکز تجاری تردد می‌کنند.
 وی از ادامه اجرای طرح جهادی شهرداری سمنان در دیگر محله‌های این شهر خبر داد و از مردم سمنان خواست تا مجموعه مدیریت شهری را در اجرای آن یاری دهند.
شهردار جدید سمنان با اشاره به اینکه فضای شهری سمنان با برنامه‌های آینده شهرداری بانشاط خواهد شد از توسعه سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در این شهر به‌عنوان یکی از مهم‌ترین اولویت‌های شهرداری سمنان در دوره مدیریت جدید نام برد.
 انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.