سرپرست اداره منابع طبیعی وآبخیزداری بویراحمد از توقیف شش دستگاه خودرو وانت حامل چوب قاچاق در یک ماهه اخیر در این شهرستان خبر داد و گفت: برخورد با سودجویان از چوب های جنگلی ومخربان منابع طبیعی افزایش یافته است.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج ؛ جواد رحیمیان از توقیف یک دستگاه خودرو درحال حمل پنج استر چوب درمسیر جاده یاسوج - شیراز در عصر یکشنبه از سوی ماموران این اداره خبر دادو افزود: برخورد با متخلفان به منایع جنگلی بشدت افزایش یافته است.
وی اظهار کرد:این خودرو ماه گذشته نیز توقیف شده بود که پس از حدود ده روز طی مراحل قانونی از پارکینگ آزاد شده بود.
رحیمیان با بیان اینکه مراقب از جنگلها و برخورد با قاچاقچان چوب درختان بلوط افرایش یافته است، خواستار مشارکت و همکاری مردم در صیانت از جنگل های زیبای این شهرستان شد.
وی گفت: در روزهای اخیر در بازدید از جنگل های چم خانی بویراحمد برخی معترضان به جنگل شناسایی و با تشکیل پرونده به مراجع قانونی جهت برخورد قضایی معرفی شدند.
این کارشناس جنگلداری وسعت جنگل های شهرستان بویراحمد مرکز کهگیلویه وبویراحمد را 450هزار هکتار اعلام کرد وافزود: در برخی مناطق تراکم جنگل های بلوط به دلیل بهره برداری بی رویه و حفاظت نشدن مطلوب در گذشته تا 20درصد کاهش یافته است.
انتهای پیام /
برچسب ها: تخلف ، قاچاق ، چوب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.