مشاور سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری اصفهان گفت: برای حفاظت از عرصه های منابع طبیعی، نیم درصد از اعتبارهای عمرانی کشور باید در اختیار این سازمان قرار گیرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، مشاور سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری اصفهان در حاشیه بازدید از طرح های نهالکاری آران وبیدگل اظهار کرد: درحال حاضر اعتبار این سازمان برای حفظ و حراست از عرصه های طبیعی بسیار ناچیز است که امیدواریم این مهم با کمک دولت تدبیر برای رفع معضلاتی از جمله پدیده ریزگردها محقق شود.
نگهداراسکندری با اشاره به فرمایش های مقام معظم رهبری مبنی بر حراست از منابع طبیعی گفت: با توجه به وجود 2 میلیون هکتار جنگل های در دست کاشت در کشور، لزوم مشارکت مردم برای حفظ منابع طبیعی ضروری است و باید این مهم به یک فرهنگ تبدیل شود.
اسکندری با اشاره به اینکه حفظ و توسعه جنگل های دست کاشت از اولویت های سازمان است تصریح کرد: بحث جامع نگری در استان ها با مدیریت استاندار و فرمانداران پیگیری می شود.
همچنین در مراسمی رئیس و قرقبان منابع طبیعی آران وبیدگل که هفته گذشته در درگیری با قاچاقچیان چوب تاغ زخمی شده بودند، قدردانی شدند.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار