به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با گسترش فضای مجازی و وجود شبکه های اجتماعی فراوان، این روزها هنرمندان، ورزشکاران و مسئولین برای ارتباط تنگاتنگ با هوادارانشان از جزئیات زندگی خود و یا مسائل روز عکس گرفته و آن را به اشتراک می گذارند.بسته اینستاگردی امروز باشگاه خبرنگاران هم قصد دارد گلچینی از تصاویر و اخبار هنرمندان، ورزشکاران و مسئولین را در اختیار کاربران قرار دهد.
عزت الله ضرغامی با انتشار عکسی طنزآمیز در اینستاگرام خود، متخلفین خدمتگزار را مورد انتقاد قرار داد.

وی نوشت:

" جرم!

بسیاری از میلیون ها پرونده ای که در محاکم قضائی جریان دارد مربوط به موضوعاتی است که صاحبان آن چاره ای جز انجامش نداشته اند! و یا سبک زندگی و امرار معاش آن ها به گونه ای بوده که ناگزیر از انجام آن جرم شده اند و یا حداقل از خلاف بودن آن اطلاع نداشته اند.

بعنوان مثال بسیاری از جرائم مدیران ، تخلفاتی است که بطور طبیعی در جابجائی اعتبارات دولتی و بودجه عمومی داشته اند ، که حتی نتیجه برخی از آنها ، خدمت بیشتر به بیت المال و جلوگیری از هدر دادن اموال عمومی بوده است. این موضوع با سوء استفاده های شخصی کاملا متفاوت است. حقیقتی که معمولا افکار عمومی، به دلیل درگیری های جناحی، با آن بیگانه است .

در مقابل، زیاده خواهان و متخلفین بزرگی هستند که با آشنایی با زیر و بم مسائل حقوقی و برخورداری از وکلای توانمند و مجرب، هیچ ردپائی از تخلف برجا نمی گذارند. و همیشه هم ظاهری آبرومند! و خدمتگزار دارند. عکس فانتزی این پست ، بیان این حقیقت تلخ است."

بسته اینستاگردی

سید حسن قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت، با انتشار عکس های یادگاری خود با پرستاران، درد دل های آن ها را در اینستاگرام خود منتشر کرد.

دلنوشته وزیر بهداشت برای پرستاران به شرح زیر است:

« در لباس خدمت، گویا روزها و لحظه‌ها به سرعت برق از کنارت می‌گذرند و می‌آموزند که عمر کوتاه‌تر از گنجایش باور توست. و آن چه می‌ماند، خاطره‌ای از انسان‌هاست؛ که برخی‌شان سال‌ها با تو همراهند و بعضی‌شان شاید فقط لحظه‌ای.

طي سفر به بیش از ۳۰۰ شهر و گفتگو با همکاران در مراکز بهداشتی و درمانی، مگر می‌توان درددل‌های پزشک، پرستار، ماما و... را از یاد برد؟ و با پرستاران شلوغ‌ترین بیمارستان پایتخت تا دورترین نقطه مرزی سراوان حرف زد و بی تفاوت از کنار دغدغه آنها گذشت؟ چگونه می‌توان نقش پرستاران بخش مراقبت های ویژه، هنگام مراقبت از مریض‌های بد حال و چشم‌های خسته انتهای شب اورژانس و بخش اعصاب و روان و سوختگی و... را نادیده گرفت.

چشم پزشک هم که باشی؛ انگار قبل از کلام، برق چشمان افراد با تو حرف می زنند.از زمان قبول مسئولیت سلامت مردم، به همکاری با پرستاران سخت کوش افتخار کرده ام و البته لمس کمبودها و مشاهده تلاش طاقت فرسای‌شان، موجب شده لحظه‌اي از تلاش براي بهبود شرايط فروگذار نكنم.

 پس چگونه می توان باور کرد که به عنوان یک همکار و طی این دو سال؛ دست روی دست گذاشته و تنها نظاره گر رنج و تلاش همکارانم بوده‌ام.قبول دارم. کمبودها فراوان است، حقوق کافی نیست؛ فشار کار زیاد است، قراردادی ها در انتظار استخدام اند و هزار و یک مطالبه و مشکل دیگر ... اما اکنون که روز شماست، بار دیگر تأکید می‌کنم که با شما و خواسته‌های‌تان بیگانه نیستم.

در اين ميان و با توجه به بدهی ۸ هزار میلیاردی آغاز کار، تلاش برای در نظر گرفتن سختي كار، پرداخت كارانه هاي معوق دو ساله، افزايش كارانه از حداقل ۱.۷ تا ۲.۵ برابر، به‌کارگیری ۱۶ هزار پرستار در طرح تحول نظام سلامت و تلاش مضاعف برای گذر از تنگناي عدم مجوز جذب و... تنها نمونه‌هايي از پیگیری براي رفع مشكلات حوزه پرستاری بوده است.

حال آنکه ۸ ماه است بیمه‌ها مطالبات ما را پرداخت نکرده‌اند و اعتبارات دولتی نیز تخصیص کامل نیافته است. علیرغم این، همچنان آرزوهای فراوانی برای جامعه پرستاری دارم؛ از پیشرفت روز افزون آموزش و ارتقاء منزلت این حرفه تا دستیابی به رضایت مردم، که بالاترین ارزش است.

روزي میرسد که همه ما جايگاه فعلی نيستيم و شايد در سال‌های آینده که مذاکرات دولت منتشر می‌شود، با شنيدن چانه زني‌ها و کوشش برای تحقق‌ خواسته‌هاي پرستاران؛ به اين باور برسيد كه در حد توان و امکانات، كوتاهي نشده است.

اميدوارم در سالروز ولادت حضرت زينب (س)، پرستاران عزيز با همدلي و همراهي، آينده درخشاني براي اين حرفه سپید و  مقدس رقم بزنند.»

بسته اینستاگردی

علی لاریجانی رئیس مجلس هم عکسی نوستالژی و دیده نشده از خود را منتشر کرد و نوشت: "در گذر زمان، همراه با فرزند."

بسته اینستاگردی

صفحه اینستاگرام طرفداران سردار سلیمانی عکسی از وی در کنار شهید شاطری منتشر کرد و نوشت: " در محضر شهيد حسن شاطری (مهندس حسام خوشنویس) وی در۲۴بهمن۱۳۹۱ به دست صهیونیست‌ها در مرز سوریه و لبنان به شهادت رسید."

بسته اینستاگردی

حسن روحانی رئیس جمهور ایران در کاخ سعدآباد از همتای غنایی خود استقبال کرد.

روحانی تصاویر استقبال رسمی از رئیس جمهور غنا را در اینستاگرام خود منتشر کرد و نوشت: " دقایقی پیش؛ مراسم استقبال از جان درامانی ماهاما، رییس‌جمهور غنا درسعدآباد ‌ ."

بسته اینستاگردی

محمدرضا گلزار عکس یادگاری خود با قربان عزیز کارگردان فیلم سلام بمبئی منتشر کرد و نوشت: " با قربان عزیز کارگردان مهربان و با خدای سلام بمبئی."

بسته اینستاگردی

مهدی احمدوند عکسی از سورپرایز دوستانش برای جشن تولد خود را منتشر کر و نوشت: " عزیزان من تولد بنده بیست و نهم بهمنه نه امروز واقعا سورپرایز شدیم."

بسته اینستاگردی

مهناز افشار نیز عکسی از بهترین بازیکن زن فوتسال ایرانی منتشر کرد و نوشت: "سرکار خانم فرشته کریمی که پیش از این عنوان بهترین بازیکن ⁧فوتسال⁩ زن ⁧آسیا⁩ را کسب کرده بود اکنون نامزد جایزه ⁧بهترین⁩ بازیکن فوتسال زنان جهان شده است.  تبریک به خانم کریمی عزیز."

بسته اینستاگردی

مرجانه گلچین عکسی مفهومی از خانواده را در صفحه اینستاگرام خود به اشتراک گذاشت.

بسته اینستاگردی

علی اوجی بازیگر طناز ایرانی نیز عکسی دسته جمعی از پشت صحنه فیلم خوب، بد، جلف را منتشر کرد و نوشت: "آخرين روز فيلمبردارى نقش من در فيلم خوب، بد، جلف به كارگردانى: پيمان قاسمخانى تهيه كنندگى : محسن چگينى و عبدالله اسكندرى."

بسته اینستاگردی

آرام جعفری عکسی از گریم خود را منتشر کرد و نوشت: "كارى كه هنوز اكران نشده،با گريم نيمه معتادنقش به ياد موندنى بود ،در كنار نسرين بانوى خوش قلب."

بسته اینستاگردی

داریوش فرضیائی هم سلفی خود با پرستاران را به اشتراک گذاشت و نوشت: " میلاد حضرت زینب (س)روز پرستار بر همه شما فرشتگان سپیدبال مبارک باد."

بسته اینستاگردی

شهره سلطانی تعریف جدیدی را از ولنتاین منتشر کرد و نوشت: " ولنتاين جشن كودكان كار است و من براي شاد كردنشان از سر هر چهار راه براي تو گلي خواهم خريد."

بسته اینستاگردی

فرشاد احمدزاده هم عکسی از مزار کاپیتان را منتشر کرد و نوشت: "ممنون از همه كسايي كه واسه مقبره ٢٤ ابدي زحمت كشيدن مخصوصا هواداراي خوب ارتش سرخ."

بسته اینستاگردی
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.