بسته اینستاگردی(154)

سوغاتی های پرستو صالحی/ وحشت رامبد جوان/ سورپرایز اشکان خطیبی

به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با گسترش فضای مجازی و وجود شبکه های اجتماعی فراوان، این روزها هنرمندان، ورزشکاران و مسئولین برای ارتباط تنگاتنگ با هوادارانشان از جزئیات زندگی خود و یا مسائل روز عکس گرفته و آن را به اشتراک می گذارند.
بسته اینستاگردی امروز باشگاه خبرنگاران هم قصد دارد گلچینی از تصاویر و اخبار هنرمندان، ورزشکاران و مسئولین را در اختیار کاربران قرار دهد.
صفحه اینستاگرام منتسب به رئیس جمهور نوشت: بازدید لحظاتی پیش؛ حضور در مرقد امام خمینی (ره) و تجديد ميثاق با آرمان‌های ایشان.

بسته اینستاگردی

دکتر قاضی زاده هاشمی در صفحه اجتماعی اینستاگرام خود به طرح نظام سلامت پرداخت و از توجه ویژه به حاشیه  شهرها کم توجهی ها و انتقال آن به متن برنامه های بهداشتی و درمانی سخن گفت.

وی در این این پست نوشت: در آستانه سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی توفیق شد تا خدمتی دیگر از نظام سلامت را در حوزه بهداشت، تقدیم مردم عزیزمان و به ویژه اهالی حاشیه شهرها کنیم. خدمتی جدید از نظام نوین خدمات بهداشتی که اگرچه تحقق کامل آن را به دلایل بسیار از جمله جنگ تحمیلی، تحریم‌ها و برخی بی‌تدبیری‌ها پس از گذشت سه دهه شاهد هستیم؛ اما از صمیم قلب خوشحالم که این کار به انجام رسید. خدمتی که بسیار مورد تاکید رهبری بوده است.
بسته اینستاگردی

صفحه اینستاگرام منتسب به سردار سلیمانی با انتشار عکس جدیدی به روز شد. این عکس متعلق به همایش ایثارگران و دفاع مقدس در مرداد ماه سال جاری است.

بسته اینستاگردی

اشکان خطیبی در صفحه اینستاگرام خود نوشت: یکشنبه تون به خير...يه سورپرايز!!! من،رضاكيانيان،فرانك سيناترا!!!،اميرعظيمى،آناهيتادرگاهى،سپهرداديمينى،سهيل دانش،حبيب رضايى،حسين غياثى و...براتون در مراسم افتتاحيه فيلم فجر يك سورپرايز داريم كه خيلى براش زحمت كشيديم.منتظر باشيد تا به زودى ببينيد و بشنويدش.


بسته اینستاگردی

علی دایی: دوشنبه شب مهمان خانه هاى شما هستم.

بسته اینستاگردی




رامبد جوان در دو پست ما حيرت مى كنيم.

بسته اینستاگردی

ما وحشى مى شويم

بسته اینستاگردی

پرستو صالحی در صفحه اینستاگرام خود نوشت: گلاب كاشان ، گز اصفهان ، سوهان قم، نرگس بهبهان ، انار ساوه، حافظ شيراز، ارگ بم، قالي كرمان ، يا هرچيز يا هر كسي كه از شهري در اين آب و خاك سربرآورده متعلق است به نام عزيز ايران و بس!!! يك عده خسته كردند مارو با نگاه هاي قوميتي و مذهبي و سياسي شون مدام اين از ماست اون مال ماست تورو خدا دست برداريد از اين نگاه تفرقه برانگيز.

از اين تعصبات كور. همه از يك آب و خاكيم تهه تهش هم تو همين خاك دفن ميشيم، دور از جون همتون، زير خاك تبار و قوم و زبان و صنايع دستي و آثار تاريخي مون به كمكمون نميان به خدا فقط انسانيت مي مونه و بس، تنها معيار سنجش آدم ها اعمال و رفتارشونه نه چيز ديگه .كوچيك شمايي هستم كه فقط ايراني هستيد و عاشقتونم.

بسته اینستاگردی


وزیر ارتباطات در صفحه اینستاگرام خود نوشت: صبح شنبه و در آستانه ایام الله دهه مبارک فجر و به منظور تجدید دیدار با هموطنان عزیز در استانهای مختلف کشور اولین سفر از دور دوم این سفرها در دولت تدبیر و امید را آغاز و به استان سیستان و بلوچستان رفتیم. بررسی های صورت گرفته سفر قبلی به سیستان و بلوچستان از وجود روستاهای زیاد و پراکنده در این استان حکایت می کرد و همین امر از یک سو و سیاست دولت تدبیر و امید در توجه به مناطق روستایی، محروم، کمتر توسعه یافته و مرزنشین و همچنین دسترسی آزاد همه اقشار به اطلاعات از سوی دیگر سبب شد تا اولویت وزارت ارتباطات افتتاح زیر ساخت و خدمات رسانی ارتباطی و مخابراتی به روستاهای این استان شود.

با عنایت خداوند امروز توانستیم اینترنت پرسرعت هزار و سیصد و شصت و یک روستای این استان را افتتاح و مورد بهره برداری قرار دهیم و به لطف و یاری خداوند قادر امید داریم که تا پایان اردیبهشت ماه؛ هزار و هفتصد روستای دیگر این استان نیز به اینترنت پر سرعت مجهز نماییم. البته ما این موضوع را فراموش نکنیم که در شرایط پسابرجام پیشرفت بیشتری در زمینه فناوری های نوین در کشور خواهیم کرد. لازم است به اطلاع برسانم که تا کنون نه شهرستان سیستان و بلوچستان به نسل چهارم تلفن همراه دسترسی دارند که به زودی این آمار هم ارتقاء می یابد.

بسته اینستاگردی


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.