سلفی بهنوش بختیاری و مهناز افشار/ آناهیتا نعمتی و دوبانوی سینما/صحنه ای از خشونت الهام پاوه نژاد

به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با گسترش فضای مجازی و وجود شبکه های اجتماعی فراوان، این روزها هنرمندان، ورزشکاران و مسئولین برای ارتباط تنگاتنگ با هوادارانشان از جزئیات زندگی خود و یا مسائل روز عکس گرفته و آن را به اشتراک می گذارند. بسته اینستاگردی امروز باشگاه خبرنگاران هم قصد دارد گلچینی از تصاویر و اخبار هنرمندان، ورزشکاران و مسئولین را در اختیار کاربران قرار دهد.

محمود واعظی در صفحه اینستاگرام خود از توسعه همکاری دوجانبه با کشور فرانسه گفت.


وزیر ارتباطات در صفحه اینستاگرام خود نوشت: یکشنبه شب، پیش از سفر رئیس جمهور به همراه هیأتی از نمایندگان شرکت های حاضر و فعال در بخش خصوصی فاوا، به کشور فرانسه سفر کرده و هدف از این سفر؛ بازدید و مذاکره با شرکت های مطرح فرانسوی، در حوزه های مختلف فناوری مانند ایرباس، تلکام، اورنج است.

محور این مذاکرات نیز توسعه همکاری های دو جانبه با کشور فرانسه در حوزه فاوا و فضایی است؛ که در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات مذاکرات در جهت توسعه همکاری در بخش خدمات مشاوره‌ای، سرمایه‌گذاری خارجی، انتقال دانش فنی به داخل کشور، تولید مشترک در این حوزه، همکاری دو جانبه در تحقیق و توسعه، اجرای مشترک پروژه‌های تحقیق و توسعه، همکاری دو جانبه در زمینه‌های علمی، فناوری و استاندارد سازی، تبادل متقابل تجربه در طراحی و اجرای رویه‌ها و مقررات ارتباطات، مدیریت و مانیتورینگ طیف فرکانس، صدور پروانه، کلیه فعالیت‌های مربوط به رگولاتوری ارتباطات، همکاری دو جانبه و تبادل اطلاعات در زمینه‌های سیاست‌گذاری در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات، نوآوری و حمایت از شرکت های کوچک، متوسط و شرکتهای نوپا و همچنین ارتقاء همکاری در بخش‌های خصوصی برای برگزاری مناسبت‌ها از جمله نمایشگاه‌های تخصصی به منظور تقویت روابط دو جانبه در زمینه بازرگانی و همچنین مذاکرات در حوزه هوا و فضا و همکاری در اجرای مشترک ماهواره ملی مخابراتی و همکاری بلند مدت با انتقال تکنولوژی، همکاری در استفاده از فناوری‌های کاربردی بخش سنجش از دور، همکاری در ساخت ماهواره ملی و همچنین همکاری‌های فرکانسی با شرکت‌های فرانسوی می باشد که امیدوارم در دوران پساتحریم زمینه شکوفایی بیشتر کشور گردد.


پیکر مطهر تعدادی از شهدای مدافع حرم همچنان در معراج الشهداي سوريه باقی مانده است.


حسن شمشادی نوشت: معراج الشهداي سوريه اسامی یازده شهید مدافع حرم که در بیست و یکم دی نود و چهار در سوریه به شهادت رسیدند و تنها پیکر پاک دو تن از آنها به میهن باز گشت. پیکرهای دیگر شهیدان، همچنان در میانه میدان نبرد است و فعلا امکان بازگرداندنشان به عقب و میهن، فراهم نیست.

پی نوشت :

برای آرامش و صبر خانواده های معظم شهدای مدافع حرم، بویژه این شهیدان والامقام و شهیدان بی تشییع و تدفین، دعا کنید، لطفا .


عزت الله ضرغامی پست اینستاگرامی خودش را به دلخوشی کودکان و مراقبت از آن اختصاص داده است.


ضرغامی در اینستاگرام خود نوشت: دل خوشی! پای مصنوعی مادر ، تکیه گاه و دلخوشی کودک است . با آن زندگی می کند و مایه امیدواری اش است . با خیلی چیزهای دیگر هم قابل معاوضه نیست . دل خوشی های اطرافیانمان را بشناسیم و در حفظ و تقویت آن بکوشیم . به قول سهراب ، مرد بقال از من پرسید چند من خربزه می خواهی ؟ من از او پرسیدم "دل خوش ، سیری چند؟" .

پی نوشت:

از اصول مهم مدیریت "انگیزه بخشی " است . مدیر باید توان انگیزه دادن به دیگران را داشته باشد و آنان را دلخوش به انجام ماموریت و نتیجه آن نماید . انسانی که انگیزه انجام کاری را دارد، اگر هزار مشکل هم برایش ایجاد شود، باز آن را انجام می دهد و متقابلا انسان بی انگیزه ، اگر هزار امکان و فرصت برایش فراهم شود، باز به بهانه ای واهی از انجام آن سرباز می زند.

متاسفانه برخی مدیران با رفتار نادرست ، نه تنها "انگیزه بخش" همکاران خود نیستند ، بلکه انگیزه های طبیعی و فردی آنان را در انجام ماموریت های سازمانی از بین می برند .
در زندگی فردی و سازمانی مراقب انگیزه و دلخوشی نزدیکان و همکاران خود باشیم.


الهام پاوه نژاد هم اینستاگرام خودش را به تصویری از صحنه ی تئاتر خود اختصاص داده است.


وی نوشت: "انتظار برخورد منصفانه از دنيا به دليل اين كه آدم خوبي هستين، مثل اين است كه از گاو انتظار داشته باشيد به شما حمله نكند چون گياه خواريد !!!" دنيس هولي/ ترجمه از عباس مخبر

پي نوشت:

يادي از گذشته، اجراي نمايش زيباي " شن" به كارگرداني كتايون حسين زاده، دوست خوب و دورم.... نقش زني كه خودش را به دليل خشونت جهان زير شن هاي كنار دريا مدفون مي كند.

كانديد جايزه بازيگري براي جشن بازيگر


صفحه اینستاگرام منتسب به لاریجانی تصویری از وی را در حرم امام موسی الکاظم علیه السلام اختصاص داده است.



وی نوشت: زیارت مضجع شریف امامین کاظمین علیهما السلام.


آناهیتا همتی تصویری از دو بانوی سینمای ایران را منتشر کرده است.


وی در اینستاپست خود نوشت: خانم نادره دوست داشتنی ای مهربانترین...عزیزترین...یادت جاودانیست. با آرزوی سلامتی برای خانم شهلا ریاحی نازنین "هرگز نمیرد آنکه دلش زنده شد به عشق ثبت است بر جریده عالم دوام ما"


حسام نواب صفوی با انتشار تصویری از خود در آخرین کوچه دنیا از آرامش آن گفته است.


وی نوشت: يه جاهايي تو اين كره زمين هست كه فقط جاهاشو خودم بلدم بعضي وقتها خيلي خسته ميشم ميرم اونجا يكي از اونجاها پانصد متر مونده به ته دنيا تو كيپ تاون در آفريقاي جنوبي توي يك جاده فرعي كه هوا هم خيلي خوبه هنوز هم دست بشر به اونجا نرسيده اگه پيدام نكرديد توي آخرين كوچه دنيام.


امیر حسین رستمی هم تصویری از هدیه ویژه ش را در اینستاگرامش به اشتراک گذاشته است.


وی نوشت: سپاس از ام سى وليام عزيزم براى هديه ى ويژشون .زودتر از همه غافلگيرم كردن.

بهنوش بختیاری تصویری از رفقای بی ریا خودش را در اینستاگرام منتشر کرده است.


وی نوشت: رفقای من..بی تکلف و بی ریا..روزهای خوش تابستانی..تمرین نمایش دورهمی زنان شکسپیر..به کارگردانی بهاره رهنمای گل..نقش کلئوپاترا رو بازی میکردم..جای سحردولتشاهی دراین عکس خالیه نقش اوفلیا رو بازی میکرد..بهترین روزای عمرم بود..عکس از آقا بابک برزویه..

بهاره رهنما هم دوستان خودش را به چالش زیباترین شروع یک رمان ایرانی دعوت کرده است.


وی نوشت: هروقت كه ناچاره از جلوي دكان خياطي مجيد گودرزي خدا بيامرز رد مي‌شوم، سرم را مي‌گردانم به سمت خيابان تا چشمم به اين مردك اخته نيفتد.
الدنگ اسم مغازه را كه اين همه سال دائم‌آباد بود، عوض كرد و پرستيژ گذاشت. چه مي‌فهمد اين كلته كه دائم آباد همان دعايي است كه شب عروسي در حق مرد مي‌كردند، كه حالا سر و تهش را گره زده‌اند و شده داماد. با خودش فكر كرده دائم‌آباد نام ده يا روستايي است و خواسته آن را به اسمي امروزي تغيير دهد، ...
كار بسيار سخني است اما من بين شاه كليد مدرس صادقي،تاول افروز منش و سر طان جن ،رامبد خانلري سومي را انتخاب كردم كه بخشي از آنرا در بالا ميخوانيد ، از همكارانم:مهناز افشار ،بهرام رادان،هنكامه قاضياني،سروش صحت و سحر دولتشاهي عزيزم دعوت ميكنم تا بهترين شروع رمان يا داستان ايراني كه خوانده اند را با ما به اشتراك بگذارند شروع داستان فراموش نشود.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار