بسته اینستاگردی(146)؛

آتنا حبیبی و قطع توئیتر/ خانم بازیگر در 40 سالگی/ آبگوشت خوری سید محمد موسوی

به گزارش گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با گسترش فضای مجازی و وجود شبکه های اجتماعی فراوان، این روزها هنرمندان، ورزشکاران و مسئولین برای ارتباط تنگاتنگ با هوادارانشان از جزئیات زندگی خود و یا مسائل روز عکس گرفته و آن را به اشتراک می گذارند. بسته اینستاگردی امروز باشگاه خبرنگاران هم قصد دارد گلچینی از تصاویر و اخبار هنرمندان، ورزشکاران و مسئولین را در اختیار کاربران قرار دهد.

صفحه اینستاگرام منتسب به رئیس جمهور نوشت: "این فرش توسط هنرمندی ناشنوا بافته شده است. برگزار کنندگان همایش «اجرای برجام، فصلی نو در اقتصاد ایران»، این فرش دستباف را به عنوان نماد صلح و همدلی دولت و ملت هدیه دادند."

بسته اینستاگردی

صفحه اینستاگرام طرفداران سردار سلیمانی با انتشار تصویری دیده نشده از وی، ولادت امام حسن عسکری (ع) را تبریک گفتند.این صفحه اینستاگرام بعد از انتشار تصویر سردار سلیمانی در سامرا، نوشت:"حاج قاسم سلیمانی در حرم امامان عسگریین در سامرا، ولادت با سعادت امام حسن عسگری علیه السلام مبارک."

بسته اینستاگردی

ابتکار با انتشار پستی در اینستاگرام خود با اشاره به آلودگی هوا نوشت: "هیات دولت بنا به عزم جدی برای کاهش آلودگی هوا، در جلسه دیروز خود با تصویب اصلاح حدود مجاز خروجی دودکش صنایع پس از بیست سال، به صنایع فرصتی شش ماه داد تا استانداردهای جدید در این خصوص را اعمال کنند. پس از مصوبه سال ۱۳۷۴برای استانداردها و شاخص‌های خروجی هوای صنایع و آلودگی آنها، فاقد مصوبه اصلاحی که حداقل هر دهه باید ارایه شود، بوده است."

بسته اینستاگردی

الیکا عبدالرزاقی و همسرش عکسی یادگاری از پشت صحنه کنسرت رضا یزدانی را منتشر کرد و نوشت: "امشب كنسرت رضا يزدانى نازنين بهمراه شبنم عزيز همسر رضا جان و پريا خانم گل دخترشون چقدر اين خانواده گل و دوست داشتنى هستن آخه خدا حفظتون كنه و رضا يزدانى عزيز هميشه بدرخشى."

بسته اینستاگردی

جناب خان، عروسک برنامه خندوانه با انتشار پستی در اینستاگرام خود از مصاحبه اش با یکی از سایت های ورزشی خبر داد. این عروسک شیرین زبان در صفحه شخصی خود نوشت: "تا دقايق ديگر منتظر مصاحبه ورزشيم به عنوان مالك پاريس سن ژرمن با یکی از سایت های ورزشی باشيد."

بسته اینستاگردی

پرستو صالحی با انتشار تصاویر اسطوره های وتبال در اینستاگرام خود نوشت: "دونه دونه خاطرات خوب كودكي هامون نوجواني هامون و جواني هامون از بين ما پر ميكشند ميرن ... همه ميريم فقط خدا كنه ما هم بتونيم يك خاطره ي خوب براي نسل هاي بعد از خودمون باشيم حالا تو هر جايگاهي كه هستيم و با هر سليقه و اعتقاد و ... روح رضا احدي، سيروس قايقران، محراب شاهرخي، هادي نوروزي ، غلامحسين مظلومي و ناصرخان حجازي و تمامي ورزشكاران خوب كشورمون در تمامي رشته هاي ورزشي كه امروز بين ما نيستند شاد.

رضا احدي ببخش كه سال ها بود تو و امثال تورو فراموش كرده بوديم روحت قرين آرامش يا حق."

بسته اینستاگردی

رضا شفیعی جم ،بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان است که کارنامه خوبی در اجرای نقش های کمدی دارد و جز آن دسته از بازیگرانی است که طرفداران بسیار زیادی دارد. وی در آخرین پست اینستاگرام خود تصویری از دوران سربازی خود منتشر کرده است و زیر آن نوشته است: "آخرای آموزشی سربازی، اولی سمت چپ، پوکیده بودم."

بسته اینستاگردی

كيميا در ٤٧ سالگى بدون عينك !ادر كنار شيرين زواره گريمور دوست داشتنى فاز سوم كيميامهراوه شریفی نیا با انتشار عکسی در اینستاگرام خود، گریم کیمیا در دهه 40 زندگیش را برای طرفدارانش به اشتراک گذاشت.

وی نوشت: "كيميا در ٤٧ سالگى بدون عينك !ادر كنار شيرين زواره گريمور دوست داشتنى فاز سوم كيميا."

بسته اینستاگردی

شهرام قائدی پوستری از نمایشگاه خیریه کودکان کار با موضوع آلودگی را به اشتراک گذاشت و نوشت: "خود دانيم ...."

بسته اینستاگردی



علی مسعودی نوشت: "سلام دوستان جان وقتي با يه قهرمان جهان سرشاخ ميشي تازه ميفهمي چه خبره. امشب يه تمرين جانانه با مجيد خدايي عزيز كردم خودش كه قول داده دو سه ماهه وزنم رو كم كنه فعلا اولين جلسه تمرين كه به خير گذشت، ببينيم جلسات بعدي چي ميشه مجيد رو ضرب نزنم شانس آورده.

بسته اینستاگردی

آتنا حبیبی هم با گلایه از قطعی توئیتر در اینستاگرام خود نوشت: "اندر مزاياي رفع تحريم هايادش بخير دوران نوجوانى...!"

بسته اینستاگردی

سید محمد موسوی هم عکسی از روز تعطیلی خود منتشر کرد و نوشت: "ابگوشت مامانا هميشه عالي هست ديگه تصور كنيد رو اتيش و تو يه هواي مشتي باشه انگشتاتونم باهاش ميخورين."

بسته اینستاگردی

مهدی طارمی با انتشار عکسی از اردوی تیم رسپولیس نوشت: "سلام...ببين چه تيم منظم و همدلي داريم ما يه اينطور چيايي تو خودمون داريم."

بسته اینستاگردی

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.