فرمانده نیروی انتظامی کشور گفت: برابر بخش نامه نیرو‌های مسلح در برگزاری انتخابات نیروهای نظامی و انتظامی هیچ گونه دخالتی در برگزاری انتخابات ندارند.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی کشور در حاشیه همایش جانشینان فرماندهان انتظامی استان‌ها در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در جلسه‌ای که با حضور جانشینان فرماندهان انتظامی استان‌ها برگزار شد ماموریت‌ها و اولویت‌ها تا پایان سال تشریح و ترسیم شد.

وی در ادامه افزود: یکی از موضوعات عنوان شده در این جلسه در خصوص برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان  در 7 اسفند بود که مقرر شد نیروهای انتظامی در قبل، حین وپس از اتنخابات با همکاری سایر دستگاه‌های نظامی و انتظامی نسبت به ایجاد نظم و آرامش در برگزاری انتخابات اقدام کنند.

فرمانده نیروی انتظامی کشور بیان کرد: حدود 250 هزار نیروی انتظامی در پای صندوق‌های رای حضور خواهند داشت و بخشی از نیروها نیز در بیرون از صندوق‌ انتخاباتی یعنی در مرزها و غیره در جهت برگزاری پر شور انتخابات و ایجاد نظم و امنیت و آرامش حضور چشمگیری دارند.

سردار اشتری گفت: پیش بینی‌های لازم برای برگزاری انتخابات انجام شده و آماده خدمت رسانی هستیم و در  صورتی که مردم شکایتی داشته باشند می‌توانند از طریق سامانه تلفنی 110 اطلاع رسانی کنند تا در سریع‌ترین زمان ماموران نسبت به حل مشکل در محل حاضر شوند.

وی افزود: برابر بخش نامه ستاد کل نیروهای مسلح و فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) نیروهای مسلح (نیروهای انتظامی و نظامی) با لباس نظام و در ساعت اداری حق هیچ گونه دخالتی را در انتخابات ندارند و ما هم به نیروها تاکید کرده‌ایم که هیچ مداخله‌ای نداشته باشند.

فرمانده نیروی انتظامی کشور در ادامه در خصوص ایمنی پایین خودروهای تولید داخل بیان کرد: از سال‌های گذشته پلیس با خودرو ساز‌ها جلساتی داشته و براساس کشفیات پلیس و شگردهای سارقان موارد به خودرو سازان اعلام شده و تذکراتی نیز مطرح و بهبودهایی نیز حاصل شده است.

به گفته سردار اشتری کیفیت خودروهای تولید داخل با ایده آل‌ها فاصله دارد.

فرمانده نیروی انتظامی کشور در خصوص ماجرای کارواش سعادت آباد بیان کرد: پلیس هیچ دخالتی در ماجرای کتک کاری و دعوای سعادت آباد ندارد و این که اعلام شده دو مامور در زمان دعوا آنجا حضور داشتند باید بگویم که این دو مامور از مامورهای شهرداری بوده و موضوع بررسی ماجرای کارواش سعادت آباد از طریق شهرداری و بازرسی پیگیری می‌شود.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار