مراسم معارفه جانشین فرمانده ناجا امروز صبح برگزار شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران؛سردار اشتری فرمانده ناجا در مراسم تودیع و معارفه سردار مومنی جانشین فرمانده ناجا که صبح امروز برگزار شد، با اشاره به نقش جانشین در نیروی انتظامی، اظهار کرد: نقش جانشین در نیروی انتظامی نقش تاثیر گذار و اثر بخش است، به همین جهت دوره‌های گذشته سعی شده از کسانی استفاده شود که از تجربه بیشتری برخوردار هستند.

وی با اشاره به جانشینی سردار مومنی به عنوان فرمانده ناجا افزود:با توجه به توامندی‌‌های ایشان و ارائه پیشنهاد به دفتر مقام معظم رهبری و تصویب فرماندهی کل قوا، حکم ایشان به عنوان جانشین فرمانده ناجا اجرا شد.

سردار اشتری در ادامه گفت: آخرین مسئولیت سردار مومنی، رئیس راهنمایی و رانندگی و قبل از آن معاون عملیات و معاون انتظامی ناجا بود.

سردار مومنی نیز در ادامه گفت:عمده‌ترین برنامه، کمک به اجرای برنامه‌ها و منویات مقام معظم رهبری و تدابیر فرماندهی نیروی انتظامی است و مهمترین اقدام ما برنامه‌ریزی برای ارتقاء نظم، امنیت و آرامش در جامعه است.


جانشین فرمانده نیروی انتظامی گفت: باید توجه داشت دستیابی به این هدف تنها با بکارگیری تمام ظرفیت‌های موجود امکان پذیر است تا امنیت و آرامش شایسته مردم کشورمان، در جامعه تامین شود.

وی با تاکید درخصوص اجتماعی کردن موضوع تامین و حفظ امنیت در جامعه، به موضوع نامگذاری امسال به نام «دولت و ملت؛ همدلی و همزبانی» افزود: بدون تردید ایجاد امنیت و آرامش در جامعه، مستلزم همدلی و یکپارچگی میان آحاد فرماندهان و پلیس‌های ناجا و همچنین تمامی دستگاه‌های دخیل در تولید امنیت کشور است؛چرا که ما معتقدیم امنیت یک محصول اجتماعی است و با همراهی مردم و همه دستگاه‌ها و پلیس تولید و حفظ می‌شود.

انتهای پیام/

برچسب ها: اا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار