شکسته شدن ابهت پوشالی و خیالی شرق و غرب نتیجه انقلاب اسلامی ایران بود.

ابهت شرق و غرب پوشالی شکسته شدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان؛ امام جمعه گرگان در خطبه های نماز جمعه این شهر گفت: بیشتر کشور ها به این فکر می کردند که یا باید در اردوگاه شرق و یا در جبهه غرب باشند اما وقتی که مردم ایران انقلاب کردند حیات سیاسی بدون وابستگی به قدرت های شرق و غرب به همه ثابت شد.

آیت الله سیدکاظم نورمفیدی ادامه داد: حضور مردم در راهپیمایی روز پیروزی انقلاب اسلامی هم بار دیگر پیوند عمیق ملت ایران را با نظام مقدس آشکار کرد.

وی با تبریک به مناسبت روز پرستار گفت:  پنجم جمادی الاولی، سالروز ولادت با سعادت حضرت زینب کبری (س) است و همه زنان عالم باید این بانوی بزرگوار را الگوی خود بدانند. اسلام و اهل بیت هم (ع) هم به شرط رعایت موازین شرعی مخالف حضور زنان در عرصه های سیاسی و اجتماعی نیستند.

آیت الله نور مفیدی افزود: همه پرستاران باید با شادی و نشاط به مشکلات بیماران برسند و بیماران خود را از صمیم قلب دوست بدارند.

خطیب جمعه گرگان گفت: روح قرآن، بندگی خدا و دور شدن از طاغوت است و نفس انسان بزرگترین طاغوت برای انسان است برای همین برای برای نزدیک شدن به خدا روزی حداقل یک صفحه از قرآن را با دقت مطالعه کنید.

انتهای پیام/ت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.