اصفهان؛

شعار «مرگ بر آمریکا» هدف راهبردی ملت ایران

امام جمعه آران و بیدگل شعار مرگ بر آمریکا را یک هدف راهبری برای ملت ایران خواند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ، آیت‌الله سید محمد موسوی پیش از ظهر امروز در مراسم راهپیمای 22 بهمن در شهرستان آرانو بیدگل، با تبریک سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار داشت: امروز روز تجلی قدرت الهیاست که ملت غیور ایران به ندای هل من ناصر ینصرنی سیدالشهدا (ع) در عصر حاضر لبیک گفتند.

وی روز 22 بهمن را یک پیروزی بزرگ برای ملت ایران خواند و افزود: این پیروزیدستاورد نهضت خونین امام حسین (ع) است و انقلاب اسلامی ما برگرفته از پیامسیدالشهدا (ع) بوده و آرمان‌های ما نیز همان آرمان‌های عاشوراست.
امام جمعه آران و بیدگل، با بیان اینکه قیام ملت ایران در روز 22 بهمن لبیک یا حسین (ع) است، گفت: لبیک یا حسین یعنی اگر ملت ایران در عاشورا و در رکاب سیدالشهدا (ع)نبودند تا جهاد کنند، اکنون فرزندان عاشورا در مقابل طاغوت زمان همانراهی را می‌روند که اباعبدالله الحسین (ع) رفتند.

وی با اشاره به فشارها و تحریم‌های بیگانگان علیه ملتایران در چند دهه گذشته، اظهار داشت: انقلاب اسلامی ما بخاطر آرمان‌هایشبا بی‌مهری استکبار از جمله حمله طبس، جنگ تحمیلی، کودتای نوژه و تحریم‌های اقتصادی مواجه بوده است اما ملت ایران در برابر همه آنهامقاومت و ایستادگی کرده و همین ایستادگی سبب شد تا دشمن مجبور شود پایمیز مذاکره بنشیند.

موسوی با بیان اینکه اکنون در شرایط بسیار حساسپسابرجام هستیم، گفت: همه باید مراقب باشیم چراکه نقشه دشمن در حال حاضرنفوذ در حوزه‌های سیاسی، اقتصادی، امنیتی و اجتماعی کشور است.

به گفته وی دشمن به دنبال تغییر فرهنگ جامعه و نیز نفوذ در انتخابات مجلسشورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری به نفع خودش است.

موسوی، شعار مرگ بر آمریکا را یک هدف راهبردی برای ملت ایرانخواند و گفت: ولی فقیه شجاع و با بصیرت و نیز ملت باعظمت ایران دو عاملاصلی پایداری نظام اسلامی بوده است

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.