جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت:دشمن با نفوذ در چهار رکن اسلامیت، ولایت، اقتدار و گفتمان انقلابی و استکبارستیزی انقلاب اسلامی را مورد هدف قرار داده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، حجت‌الاسلام عبدالله حاجی صادقی، امروز پنج شنبه 22 بهمن در سخنرانی مراسم راهپیمایی 22 بهمن در میدان جهاد کاشان گفت: دشمن از اسلامیت انقلاب که از مرزهای جمهوری اسلامیایران گذشته و دنیا را گرفته احساس خطرکرده است و می خواهد رگهای حیاتی انقلاب و عناصر و عوامل سازنده و استمرار بخش آن را که همچنان بعد از گذشت 37 سال با وجو د همه فتنه‌ها، تحریم‌ها، جنایات، تهاجمات و مشکلات در تداوم است نابود کند.

وی افزود: دشمن اعتراف و اقرار کرده است باید حیات انقلاب و علت زنده‌ماندن آنرا که که چهار رگ حیاتی و عامل تداومش است با ریختن مو ریانه نفوذ از حرکت بازدارد.

به‌گفته‌وی، دشمن اعتراف کرده است که دیگر با موشک، بمباران و سلاح اتمی نمی‌تواند ایران و انقلاب را مورد هدف قرار دهد بلکه باید با برنامه و نیرنگ نفوذ ارکان اسلامیت انقلاب و دسیسه‌های گوناگون در خاموش کردن موتور حرکت آن یعنی امام راحل، ولایت به عنوان جهت‌دهنده و راننده موتور ، مردم به عنوان اقتداربخش و پشتیبان همیشه در صحنه انقلاب و گفتمان انقلاب با موضوعات روحیه انقلابی و استکبار ستیزی را مورد هدف قرار دهد تا بتواند جلوی حیات و استمرار انقلاب را بگیرد.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه، نیرنگ‌های دشمن در مبارزه با اسلامیت انقلاب و امام راحل به عنوان موتور محرک آن از طریق دسیسه‌های ایجاد اختلاف شیعه و سنی، به جان هم اندختین عده‌ای و تفکر سکولاریسم و گرفتن ماهیت دینی انقلاب را تاکید کرد و گفت: دشمن در مبارزه با رکن دوم ولایت را که راننده جاده هدایت و جهت‌دهنده قدرت ایمانی است هدف قرار داده و می خواهد در انتخابات این دوره خبرگان افرادی را وارد کند که ولایت را جمع کند اما آنها بدانند خبرگانی انتخاب خو اهئند شذد که چشم دشمن را کور کنند.

حجت الاسلام حاجی صادقی، با اشاره به اینکه دشمن در مبارزه با رکن سوم حیاتی انقلاب یعنی مردم به عنوان اقتداربخش این حرکت کم رنگ کردن حضور معنادار و همیشه در صحنه و باشکوه آنها را مورد هدف قرار داده است گفت: دشمن غافل از اینست که امروز با گذشت 37 سال از پیروزی انقلاب اسلامی ملت همیشه بیدار، فهیم و بصیر ایران در بزرگترین روز تولد انقلاب و مراسم سیاسی کشورشان با وجود همه سختی‌ها، دلخو ری‌ها و و مشکلات انسجام، همدلی و همزبانی خود را حفظ کردند و مشت محکمی بر دهان استکبار شدند.

وی، با تاکید بر اینکه ملت بی رهبر و رهبر بی امت در معرض خط ر است و فقط امت متصل به امام ولایت شکست ندارد گفت: انقلاب اسلامی پس از 37 سال به دلیل پیوند عمیق با ولایت و نقطه اتصال امت با ولایتی که کشور را از همه فتنه‌ها، اختلافات دو قطبی شدن‌ها و مشکلات به سلامت عبور داده است حیات دارد و همچنان جاودانه خواهد ماند.

به‌گفته‌وی، ولایت محوری یعنی خو استه امام و شهدا، مطالبه دین و دستور رسول اکرم(ص)مهمترین عامل بقای انقلاب اسلامی ایران است .

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه، اظهارداشت: دشمن در مبارزه با رکن چهارم انقلاب یعنی گفتمان و روحیه انقلابی از طریق روحیه استکبار ستیزی اعلام کرده که ملت ایران موضع و ماهیت خود را مشخص کند که یک حکومت با انقلاب است اما نمی داند که وقتی یک انقلاب دینی شد ختم و پایان ندارد.

حجت الاسلام حاجی صادقی، افزود: انقلاب اسلامی با استکبارستیزی و با تکیه بر نفرت و برائت از از استکبار آماده تا ز مینه نهضت ظهور را برای حکو مت صالحان و نجات مستضعفان از ظلم ظالمان آماده کند.

وی تصریح کرد:چندی قبل رییس جمهور آمریکا گفته است مردم ایران بین رفاه و آسایش یا مرگ بر آمریکا یکی را انتخاب کنند اما نمی داند که این مردم پیشرفت و اقتدار را زیر سایه ظلم نمی خواهند بلکه عزت و استقلال را با توکل به خدا، ولایت‌مداری و اسلامیت

می‌خواهند همانطور که قرآن قرآن کریم در کنار اطیعوالله کلمه لاتطیعو ا و لاتتخذوا و در کنار رحمائهم کلمه اشدائهم را گفته است.

به‌گفته‌وی، این آرزو را به گور خواهد برد که فریاد مرگ بر آمریکا ، نفرت و تبری را از ملت ایران بگیرد.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه، دشمن با تفکر نیرنگ نفوذ و مبارزه با انقلاب اسلامی زهی خیال باطل دارد چرا که این مملکت و نظام با همدلی و همزبانی دولت، قوه قضائیه، نیروهای مسلح و ملت ز یر سایه مقام معظم رهبری ارکان انقلاب را تقویت و محافظت می کنند و هیچگاه اجازه وارد کردن خللی از ط رف دشمنان را نخو اهند داد.

حجت‌الاسلام عبدالله حاجی صادقی، با تاکید بر ضرورت شاکربودن نعمت انقلاب، امام، رهبری و ملت پشتیبان ایران گفت: امروز رو زی است که به اعتراف خود دشمن انقلاب اسلامی مرگ تدریجی استکبار را رقم زده و شاخص ابرقدرتی را از آمریکا گرفته است.

وی،با اشاره به چهار شاخص ابرقدرتی با تکیه بر تحلیل های سیاسی گفت: فیصله دهنده و تمام کننده به جریانات سیاسی و نظامی جهان، یعنی متحد کردن جهان با خود و کنترل و مهار مخالفین سه شاخصه ابرقدرتی است که امروز در آمریکا از بین رفته است.

به گفته وی، دشمن به اذعان خودش نتوانست در عراق و سوریه به مسائل نظامی پایان دهد و حتی وقتی عربستان معترضش شد که چرا در جریان پایان بخشیدن مسائل سوریه ایران را دعوت کرده است در پاسخ عربستان گفت تا ایران نباشد مسائل منط قه نمی تواند پایان یابد.

حجت‌الاسلام عبدالله حاجی صادقی،افزود:دشمن گفته ما امروز حتی نتو انستیم حزب الله کو چک را کنترل کنیم و جمله امام انقلاب ه گفت روزی ما سنگرهای کلیدی را فتح خو اهیم کرد به وقوع پیوست.

وی افزود: آنها فکر می کردند منظور امام سازمان ملل و کاخ سفید است بلکه منظور امام حضور ملت ها و اسلامین در جهان است.

حجت‌الاسلام عبدالله حاجی صادقی، با تاکید بر انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در اسفند ماه و حضور همیشه در صحنه و دشمن شکن مردم بعد از برجام گفت:مقام معظم رهبری بر حضور جهت‌دار و هدف@دار تاکید کرده است یعنی انتخابی که ثمره آن نامیدی کفار شود همانطور که انتخاب پیامبر با امیر المونین در عید غدیر عامل یاس و نامیدی کفار (الیوم یئاس الذین کفرو...) شد.

وی در پایان، 6 ویژگی تعبد به اسلام، پیروی کامل از ولایت فقیه، نوکری کامل مردم، بصیرت کامل نسبت به دشمن و مسوولیت و توانمندی کامل را برای انتخاب نمایندگان مجلس و اعضای خبرگان رهبری خاطرنشان کرد و گفت: ملت ایران در هر دو انتخابات کسانیکه این شرایط را دارند انتخاب کنند.

شایان ذکر است گرمی باشکوه و عظیم کاشانی های ولایت مدار بر سرمای هوا و سردی کویر غلبه کرد و زیباترین تابلوی انسجام ملی و وحدت و همبستگی غرورآفرین آنها را در همدلی و همزبانی راهپیمایی 22 بهمن خلق کرد تا زیباترین روز تولد انقلاب اسلامی را همگام با سایر هموطنان در کارنامه سیاسی خود تیک بزنند. 



انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.