حماسه همدلی و مشارکت؛

گودرزی:حضور جامعه ورزش در همایش انقلاب باعث امیدواری است

وزیر ورزش و جوانان گفت: حضور پرشور جامعه ورزش در همایش پرشکوه پیروزی انقلاب مبین امیدواری و باعث خوشحالی است.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان محمود گودرزی امروز (پنج شنبه) به همراه معاونین،روسای فدراسیون های ورزشی و مدیران ستادی این وزارت خانه در راهپیمایی 22 بهمن و سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی شرکت کرد و در مقابل غرفه وزارت ورزش و جوانان در گفت وگو با خبرنگاران با اشاره به حمایت همیشگی و همراهی جامعه ورزش کشور با آرمان های امام راحل، گفت: امنیت و سربلندی امروز ایران اسلامی مدیون حماسه آفرینی خانواده های شهدا، رزمندگان و عزیزان جانباز و آزاده است .

وی تاکید کرد: با حضور در راهپیمایی امروز و حضور در جشن انقلاب اسلامی، باز هم به همراهی و همدلی با آرمان های امام تاکید می شود تا تجدید میثاق مجددی با رهبر معظم انقلاب باشد.

وزیر ورزش و جوانان گفت: خوشحالیم جامعه ورزش و جوان ایران همچون همیشه در همایش پرشکوه انقلاب حضور فعال دارد و وزارت ورزش، قهرمانان، ورزشکاران و فدراسیون های ورزشی نیز سهمی بزرگی در این جشن دارند.

گودرزی تصریح کرد: امسال ایام شکوهمند پیروزی انقلاب اسلامی با موفقیت های دولت تدبیر و امید در موضوع برچیده شدن تحریم ها و به ثمر نشستن تلاش های دیپلماتیک در عرصه برجام همزمان شد و مبارک باشد. راهپیمایی یوم الله 22 بهمن راس ساعت 9 صبح امروز (پنجشنبه) در تهران همزمان با سایر شهرهای ایران اسلامی آغاز شد.

ورزشکاران نیز در کنار سایر مردم با حضور در این راهپیمایی با آرمان های امام راحل(ره) و مقام معظم رهبری تجدید بیعت کرده و بر حضور گسترده در انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری که هفتم اسفندماه برگزار می شود، تاکید کردند.

انتهای پیام/
برچسب ها: گودرزی ، وزیر ورزش ، 22 بهمن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار