رویانیان: راهپیمایی امسال در حساس ترین شرایط قرار دارد

مدیر عامل سابق پرسپولیس گفت: راهپیمایی امسال باتوجه به تشکیل دولت جدید آمریکا از حساسیت بالایی برخوردار است.

رویانیان: راهپیمایی امسال در حساس ترین شرایط قرار دارد
محمد رویانیان در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان درباره حضورش در راهپیمایی 22 بهمن تصریح کرد:حضور در راهپیمایی 22 بهمن بر هر ایرانی واجب است تا عزم و اراده خود را مقابل حکومت های فاسق دنیا نشان دهد و من هم مانند سال های گذشته با افتخار در این راهپیمایی شرکت می کنم.

وی افزود: باتوجه به خط و نشان های دولت جدید آمریکا هر ایرانی در پاسخ به ادعاهایی دروغین دولت آمریکا باید در این تظاهرات شرکت کند.

رویانیان ادامه داد: ترامپ با سخنانی که مطرح کرد ریاکاری 8 ساله دولت اوباما را نشان داد که با چه ترفند و دروغی مردم آمریکا را فریب داد تا قدرتش را حفظ کند.

مدیر عامل سابق پرسپولیس عنوان کرد: ترامپ حتی صلاحیت ریاست جمهوری کشور خود را ندارد چه برسد به اینکه برای کشور های دیگر تصمیم گیری کند ، حضور در راهپیمایی امسال بهترین فرصت است تا مردم ایران یک بار دیگر قدرت خود را به رخ همگان بکشند وبا مشت های گره کرده مقابل خواسته های واهی غربی ها بایستند.

وی گفت: راهپیمایی امسال در حساس ترین شرایط قرار دارد چرا که با تشکیل دولت جدید آمریکا همزمان شده است و مردم ما با حضورشان در تظاهرات می توانندهمبستگی خود را نشان دهند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ابراهیم
۱۳:۴۴ ۲۱ بهمن ۱۳۹۵
به به جناب مدیرعامل پارسال دوست امسال آشناکجائی سردارپیداتون نیست
آخرین اخبار