استاندار قزوین گفت: راهپیمایی ۲۲ بهمن مقدمه برگزاری انتخابات باشکوه با مشارکت حداکثری و روحیه انقلابی است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از قزوین ؛ فریدون همتی بیان کرد: فردا 22 بهمن ماه و روز جشن ملی است و ان شاالله همه آحاد ملت مانند گذشته و حتی بهتر در راهپیمایی این روز شرکت کنند.

وی ادامه داد: همه باید بکوشیم هر کاری داریم کنار گذاشته و در کنار ملت جشن پیروزی انقلاب را برگزار کنیم که این امر مقدمه برگزاری انتخابات باشکوه با مشارکت حداکثری و روحیه انقلاب است.

استاندار قزوین با اشاره به اهمیت بخش کشاورزی خطاب به فعالان این عرصه اضافه کرد: شما در یکی از جبهه های اقتصادی یعنی بخش کشاورزی فعالیت دارید و یکی از شعارهای انقلاب نیز استقلال اقتصادی است و در آن دوران دشمن می کوشید تا کشور ما را در حوزه های مختلف از جمله کشاورزی وابسته به بیگانگان کند تا بتواند بر کشور تسلط یافته و فشار بر آن وارد کند.

وی عنوان کرد: بر همین اساس نیز یکی از شعارهای مبنایی انقلاب، استقلال بود که در این 37 سال نیز در این راستا اقدامات خوبی صورت گرفت و جهت گیری هایی خوبی شد ولی این اقدامات نتوانسته ما را به نقطه مطلوب برساند و با توجه به اینکه تحریم ها را نیز داشتیم و این تحریم ها در چند سال اخیر شدیدتر نیز بود ما تا آن خواست نظام در حوزه استقلال اقتصادی به ویژه در بخش کشاورزی راه طولانی در پیش داریم.

همتی گفت: در این جبهه اقتصادی بخش عظیمی از امور در اختیار شما جهادگران و فعالان این عرصه است و مقام معظم رهبری نیز بحث اقتصاد مقاومتی را مطرح کردند و اگر بتوانیم در حوزه اقتصادی، صنعت، تولید، خدمات و غیره ظرفیت های کشور را به خوبی به کار گرفته و مدیریت کنیم این کشور می تواند برای 500 میلیون نفر امنیت غذایی تأمین کند.

وی تأکید کرد: بنابراین باید نگاه استراتژیک داشته باشیم و در این جبهه نیز نیاز به اقدامات تحول گرایانه است و به اندازی کافی نیز در حوزه کشاورزی نیروی انسانی خوب و تحصیل کرده داریم.

استاندار قزوین با اشاره به موفقیت های صورت گرفته در حوزه انرژی هسته ای و نظامی خاطر نشان کرد: ما در جبهه اقتصادی و حوزه کشاورزی نیز نیاز به اقدامات انقلابی داریم و در این راستا نیز باید بازارهای جهانی را هدف قرار دهیم.

انتهاي پيام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.