فرمانده تیپ 116 شهید صفوی قزوین گفت: با وجود همه تهدیدات و تحریم‌ها در حال حاضر انقلاب اسلامی ایران به برکت خون شهیدان، آگاهی مردم و اقتدار نیروهای مسلح در اوج صلابت و اقتدار قرار دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوين؛ امیر بیژن فلاحی در مراسم جشن پیروزی انقلاب اسلامی  اظهار کرد: نقطه آغاز و شروع انقلاب اسلامی ایران از سال 42 با سخنرانی‌های کوبنده و افشاگری‌های حضرت امام خمینی (ره) در دوران اوج خفقان بر علیه خیانت‌های رژیم ستم‌شاهی و ظلم و ستم طاغوتیان شروع شد.

وی ادامه داد: بعد از تبعید حضرت امام خمینی (ره) به کشورهای ترکیه، عراق و فرانسه مبارزات ایشان علیه رژیم شاهنشاهی و حکومت استبدادی و سراسر خفقان آن دوران ادامه یافت تا اینکه سرانجام در بهمن سال 57 انقلاب اسلامی به پیروزی رسید و بساط رژیم طاغوتی و طاغوتیان از ایران برچیده شد.

فرمانده تیپ 116 شهید صفوی قزوین با اشاره به نقش ارتش در پیروزی انقلاب اسلامی تشریح کرد: نقش ارتش در پیروزی انقلاب اسلامی بسیار حساس و حیاتی بوده چراکه بدنه ارتش از جوانان مؤمن و معتقد شکل گرفته بود و به فرمان حضرت امام خمینی (ره) لبیک گفتند و به انقلاب و صفوف مردم پیوستند.

فلاحی یادآور شد: در 15 دی ماه 1357 بیش از 15 هزار نفر از ارتشیان برابر فرمان تاریخی امام راحل پادگان‌ها را ترک کرده و در 19 بهمن ماه نیز افسران و همافران نیروی هوایی ارتش با حضرت امام بیعت کردند و همین همراهی ارتش با امام خمینی (ره) بود که به پیروزی انقلاب شتاب و سرعت بیشتری بخشید و امام راحل ارتش را ارتش حزب‌الله و انقلابی نامیدند.

این مسئول تشریح کرد: حضرت امام خمینی (ره) به ارتش اعتماد کرد و ارتش جمهوری اسلامی ایران که ارتشی انسان‌محور و برگرفته از مکتب عاشورا و آمیخته به فرهنگ ایثار و شهادت است و ارزش‌های دینی، مذهبی و اعتقادی در آن موج می‌زند از این اعتماد امام راحل با تقدیم بیش از 48 هزار شهید و هزاران جانباز و آزاده در دوران دفاع مقدس سرافراز بیرون آمد.

فرمانده تیپ 116 شهید صفوی قزوین در پایان سخنانش همگان را به ادامه‌دهنده راه حضرت امام خمینی (ره)، شهدا، حفظ دستاوردهای انقلاب، شرکت در راهپیمایی یوم‌الله  22 بهمن و انتخابات پیش رو توصیه کرد .

انتهاي پيام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.