بازیگر خراسانی فیلمهای پل خواب و مالاریا برگزاری جشنواره فجر در مشهد را مثبت ارزیابی کرد و خواستار توجه بیشتر به مشهد برای اکران کامل جشنواره در این شهر شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، بازیگر خراسانی فیلم «پل خواب» برگزاری همزمان جشنواره فیلم فجر در مشهد را اتفاق مثبتی دانست و گفت: از هر نظر خوشحالم که مانند سال‌های پیش یک بار دیگر در شهر مشهد و شهرهای بزرگ دیگر نیز جشنواره فیلم فجر برگزار می شود.

ساعد سهیلی افزود: باید جشنواره در شهرستانها کاملتر باشد و تمام فیلمها نمایش داده شود زیرا مشهد شهر مهمی در سینماست و این شهر زادگاه بیشتر عوامل حرفهای سینماست.

وی کلیت برگزاری جشنواره فیلم فجر در مشهد را خوب ارزیابی کرد و گفت: هر جشنواره نقاط ضعف، قوت، کاستیها و خوبیهای خود را دارد و این طبیعی است که رفته رفته به این سمت می‌رویم که جشنوارهای بهتر را برگزار کنیم؛ نقاط ضعف جشنوارههای قبل جزئی است و به ویژه در سال‏های اخیر بیشتر نقاط قوت آن دیده می‌شود.

بازیگر فیلم «مالاریا» جشنواره فیلم فجر را بهترین اتفاق سینمایی سال دانست و تاکید کرد: بیشتر بودن تعداد این نوع جشنواره‌ها به دلیل ایجاد حس رقابت و تشویق هنرمندان مفید است؛ همچنین بازیگران و سایر عوامل فیلم میتوانند در سایه جشنواره، عملکرد خود را ارزیابی کنند.

سهیلی با اشاره به داوری جشنواره گفت: زمانی که تصمیم میگیریم که فیلم ما در جشنواره باشد، باید به تمامی قوانین و سلیقههای آن جشنواره احترام بگذاریم و نیاز به گلایه و شکوه نیست؛ از نحوه قضاوت داوران در جشنواره سال پیش ناراضی نبودم و خوشحالم که داوران بازی من را دیدهاند، به آن توجه کردهاند و من را برگزیدهاند.

وی افزود: با این حال قرار نیست من هر سال جایزه بگیرم زیرا رقابت در عرصه بازیگری شدید و تعداد بازیگران خوب و با استعداد زیاد است لذا قضاوت به عهده داوران است.

برنده تندیس بهترین بازیگر مرد خانه سینما در خصوص شانس خود برای برنده شدن سیمرغ گفت: نمی‏ توانم پیشبینی کنم چون همه فیلم ها را ندیده ام.

دو فیلم «مالاریا» و «پل خواب» امسال در سیزدهمین جشنواره فجر در مشهد به نمایش در می آید.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.