بندرعباس؛

اعلام مسیر های راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن در شهرستان های هرمزگان

راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن در بندرعباس ساعت ۹ صبح از مقابل مسجد علی ابن ابی طالب (ع) تا ساختمان استانداری قدیم بر گزار می شود.

  به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بندرعباس، مسیر راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن در شهرستانهای استان اعلام شد.

در میناب ساعت ۹ صبح از میدان شهدا به سمت بلوار بسیج ،تا چهارراه آل احمد، در رودان ساعت ۹ صبح از میدان جمهوری اسلامی تا مسجد جامع، قشم از ساعت ۹ صبح از امامزاده سید مظفر به سمت میدان جهاد ، میدان سعدی تا میدان شهدای گمنام.

بندرلنگه ساعت ۹ صبح از میدان ۲۲ بهمن تا میدان غدیر،جاسک ساعت ۱۰ صبح از خیابان غدیر(بلوار ساحلی ) تا مسجدامام علی.

 در سیریک ساعت ۹ صبح از میدان ناخدا تا مسجد حضرت صاحب الزمان (عج)، در پارسیان ساعت ۹ صبح ازفرمانداری تا استادیوم، بستک ساعت ۸ و ۳۰ دقیقه صبح از میدان دفاع مقدس تا مقابل فرمانداری.

در خمیر ساعت ۹ صبح از روبری دفتر امام جمعه تا مسجد علی ابی طالب (ع)، جزیره ابوموسی ساعت۱۰و نیم صبح از بنیاد ۱۵ خرداد تا مسجد جامع.

 در سردشت بشاگرد ساعت ۹ صبح از میدان شهدا تا میدان امام علی (ع) ، گوهران بشاگرداز بخشداری قدیم تا پارک شهر ساعت ۹ صبح، گافر وپارمون بشاگرد از بخشداری تا مدرسه راهنمایی دخترانه ساعت ۹ صبح، حاجی آباد ساعت ۱۰ صبح از چهارراه کمیته امداد تا میدان امیر کبیر.

 در جزیره هرمز ساعت ۱۰صبح ازمیدان شهدا تا مسجد جامع این بخش، بخش سندرک از ساعت ۹ صبح مقابل کتابخانه امام علی (ع) تا مسجد جامع امام حسین، بخش توکهور و هشتنبدی از ساعت ۹ صبح از مقابل بخشداری تا بانک کشاورزی، کوهستک بخش بمانی از ساعت ۹ صبح از بخشداری تا اسکله صیادی این بندر، بخش رویدر ساعت ۹ صبح از مدرسه راهنمایی زینبیه تا خیابان آزادی برگزار می شود.


انتهای پیام/ی
برچسب ها: اعلام ، مسیر ، 22 بهمن ، هرمزگان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.