شورای سیاست گذاری ائمه جمعه لرستان مردم در بیانیه ای را به حضور گسترده در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن دعوت کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ در بخشی از این بیانیه آمده است: در سایه انقلاب اسلامی ملت ایران حكومتي بر پايه احكام اسلامي و رهبري ولايت مطلقه فقيه بنا شد که برای آزادی خواهان جهان و مردم مظلوم و ستمدیده الگویی کامل است.

رهبري هوشنمدانه حضرت امام خميني(ره) و خلف صالحش حضرت آيت‌الله العظمي خامنه‌اي(مد ظله‌العالي) و حضور آگاهانه و با بصيرت ملت نستوه ايران در صحنه همواره سدی محکم در برابر توطئه های دشمنان ایجاد کرده است و موجب شده است شجره طيبه انقلاب اسلامي هر سال تناورتر و ثمرات فرهنگي، علمي، فني و اقتصادي آن پربارتر گردد.

باتوجه به جايگاه و نقش سرنوشتساز وحدت و همبستگي ملي و اطاعت از امام و رهبري، به عنوان شعارهاي راهبردي و بنيادين انقلاب اسلامی ضروری است اقشار و آحاد مختلف مردم مؤمن و انقلابي ايران، با بصیرت والای خود و همچنین كينه توزي ها ي دشمنان، با حضور آگاهانه و هوشيارانه در صحنه های مختلف نظام مقدس اسلامی، بر پويايي و زنده بودن انقلاب و آرمانها و ارزش هاي آن تاكيد و تصويري زيبا و عبرت آميز را در معرض قضاوت جوامع و ملل جوياي آزادي و استقلال قرار دهند.

شوراي سیاست گذاری ائمه جمعه استان لرستان با گرامیداشت ياد و خاطره حضرت امام خميني(ره) و شهداي گرانقدر قيام عاشورائي ملت مسلمان ايران، آحاد ملت را به حضور گسترده در راهپيمائي يوم‌ا... 22 بهمن و تجديد بيعت با مقام معظم رهبري دعوت می کند.
 
انتهای پیام/ی
برچسب ها: بیانیه ، ائمه ، جمعه ، دعوت ، لرستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.