همزمان با ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی چندیدن طرح عمرانی - خدماتی در شهرهای خراسان رضوی به بهره برداری رسید.


به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ ساختمان دومين کتابخانه عمومی مشارکتی در شهر جدید گلبهار با حضور مسئولین اجرایی بهره بهرداری شد.

رئيس اداره كتابخانه هاي عمومي چناران گفت : شرکت عمران شهرجدید گلبهار ساختمان این کتابخانه را با 240 متر مربع زمینی به مساحت 740 متر مربع با صرف 750 میلیون تومان احداث و تحویل نهاد کتابخانه های عمومی نموده است.


سيد مسعود موسوي افزود ، این چهارمین کتابخانه عمومی مشارکتی شهرستان است که برای تجهیز و راه اندازی آن یک میلیارد ریال از محل اعتبارات شرکت عمران هزینه شده است.


افتتاح اولين ساختمان راهور چناران بعد از 26 سال

همچنین با حضور مسئولین اجرایی ساختمان راهنمایی رانندگی شهرستان چناران به بهره برداری رسید.

این ساختمان در زمینی به مساحت 2500 متر مربع اهدایی خانواده شهید قلی زاده و در 530متر مربع زیر بنا با 13 اتاق احداث شده است .


حسن محمدی فرمانده راهور چناران گفت :برای ساخت و تجهیز این ساحتمان 850 میلیون تومان هزینه شده که 800 میلیون آن از محل اعتبارات راهور و 50میلیون تومان آن را خیرین شده است.

افتتاح و تکمیل تجهیزات ۲ واحد تولیدی در گناباد

در شهرستان گناباد هم واحد تولیدی پوشاک نگین افتتاح و خط تولید الیاف گروه تولیدی کلا و صنایع خواب حیدر با مجموع اعتبار ۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال به بهره برداری رسید.

این واحد تولیدی با ظرفیت سالانه تولید ۱۵۰ هزار دست لباس زنانه و اشتغال ۱۰ نفر و برای آن اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال هزینه شده است .

همچنین خط تولید الیاف با دستگاه تمام اتوماتیک «رایس» در گروه تولیدی کلا و صنایع خواب حیدر با اعتباری بالغ بر یک میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

این دستگاه قادر است با تولید ۲۵۰ کیلوگرم الیاف در هر ساعت و ۶۰۰ تن در سال نیاز گناباد و کارگاه های تولیدی را از وارد کردن الیاف از شهرهای دیگر برطرف نموده و زمینه اشتغال مستقیم ۴ نفر را فراهم نموده است.

انتهای پیام//گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.