استاندار خراسان رضوی در پیامی از اقشار و گروه های مختلف استان برای شرکت پرشور و گسترده در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن دعوت کرد.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، علیرضا رشیدیان در پیامی گفت: طلوع فجر انقلاب اسلامی یادآور حماسه دلاورمردان و شیرزنانی است که با رهبری داهیانه و قاطعانه امام خمینی (ره) به میدان آمده و با نثار جان خود رژیم منحوس و دست نشانده پهلوی را متلاشی و تومار ستمشاهی را درهم پیچیدند.

وی افزود: انقلاب اسلامی مردم ایران علاوه بر زدودن غبار مظلومیت از چهره اسلام ناب محمدی (ص)، سرآغاز بیداری اسلامی در سراسر عالم شد و به مظلومان و آزادیخواهان جهان برای ایستادن در مقابل استکبار جهانی و مقابله با ظلم و بیداد، توان و حیاتی دوباره بخشید.

این پیام می افزاید: اینک در آستانه سالگرد طلوع آزادی، ملت سرافراز ایران به شکرانه پیروزی افتخارآفرین خود در صفوفی فشرده با حضور در راهپیمایی 22 بهمن، پرشور تر از سال های گذشته با مشت های گره کرده وحدت مسلمین را در مقابل دشمنان اسلام فریاد می کنند.

نماینده عالی دولت در خراسان رضوی آورده است: ملت ما با درک شرایط حساس کنونی حضور پرصلابت خود را در دفاع از دستاوردهای عظیم انقلاب اسلامی به معرض نمایش خواهد گذاشت و مردم مومن و انقلابی خراسان رضوی مانند دیگر اقشار با حضور پرشور ضمن اعلام همبستگی در دفاع از انقلاب و خون شهدا، پیروزی خون بر شمشیر را جشن خواهند گرفت.

رشیدیان افزوده است: کارگزاران دولت تدبیر و امید نیز همگام با مردم استان با حضور خود در این همایش عظیم، با آرمان های والای انقلاب اسلامی، معمار کبیر انقلاب و رهبر معظم انقلاب بیعتی دوباره خواهند کرد

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.