رئیس کمیسیون سیاسی دفاعی مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: عملیات والفجر 8 ، اوج قدرت نظام جمهوری اسلامی از نظر ارزش های نظامی و قدرت های استراتژیک است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، سردار وحیدی با اشاره به مقام والای شهیدان افزود: پیروزی انقلاب اسلامی و اقتدار امروز نظام جمهوری اسلامی ایران مهمترین دستاورد هایی است که با خون شهدا به دست آمده است.
وی گفت: این انقلاب بر ۳ اصل رهبری، مردم و مکتب استوار است رمز ماندگاری این انقلاب پیروی از ولایت فقیه است.
وی با اشاره به مذاکرات اخیر گفت: ایران با پیشرفت در عرصه های بزرگ اقتصادی، علمی و فن آوری و دستیابی به انرژی هسته ای باعث وحشت دشمنان و درنتیجه قبول مذاکرات با ایران شدند و این امر نشان دهنده قدرت انقلاب که محور تولید این قدرت امام و شهیدان و رهبری  هستند ، است.
سردار وحیدی افزود: انقلاب ما اسلام حذف شده را به صحنه بازگرداند و این امر باعث شده تا امروز حرف اول را در سراسر دنیا ، اسلام بزند چرا که تمدن غرب هیچ پیام فرهنگی ندارد و رو به شکست است ولی اسلام ناب محمدی آینده روشنی برای تمام ملتهای مسلمان و همه جهانیان دارد.
وی با اشاره به فرمایشات امام خمینی (ره) مبنی بر اهمیت انقلاب دوم نسبت به انقلاب اول گفت: انقلاب اول توانست راه خود را به عالم باز کند و ما باید امروز در حفظ این انقلاب بزرگ که همان قلب گفتمان انقلاب اسلامی استو محور آناستکبارستیزی است تلاش کنیم.

همچنین فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: پیروزی انقلاب اسلامی، تشکیل نظام اسلامی و بیداری اسلامی ۳ هدفی است که حضرت امام خمینی ( ره) داشت و محقق شد.
سردار کریمی افزود: سربازی برای امام زمان ( عج) شعار بزرگی است که شهدا بزرگترین مصداق برای این شعار هستند.

وی گفت: اصول به وفای عهد ، امری است که شهدا توانستند با پایبندی به این اصل مسیر خود را طی کنند و در راه خدا شهید شوند.

انتهای پیام/ب

برچسب ها: اراک ، عملیات ، فجر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.