افتتاح مراکز نیکوکاری گامی برای تسریع خدمت رسانی به نیازمندان

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: افتتاح مراکز نیکوکاری رویکرد مناسبی است که می تواند موجب تسریع در روند امداد رسانی به نیازمندان شود.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، پرویز فتاح رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) در مراسم افتتاح مرکز نیکوکاری امام حسین (ع) که امروز دوشنبه در مسجد امام حسین (ع) برگزار شد، اظهار داشت: کمیته امداد امام خمینی (ره) به عنوان نهادی امدادرسان ثمره و شجره طیبه امام خمینی (ره) است که در 14اسفند ماه سال1357 راه اندازی و پایه ریزی شد.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: هدف از راه اندازی کمیته امام خمینی(ره) رسیدگی به نیازمندان و فقرا است که جان مایه انقلاب محسوب می شود.

فتاح تصریح کرد: با توجه به مشکلات اقتصادی جامعه و افزایش تعداد نیازمندان و مراجعان به کمیته امداد امام خمینی (ره)، پاسخگویی به نیاز مراجعان با توجه به حجم عظیم آنها بدون همکاری مردم و کمیته امداد امکان پذیر نیست.

وی افزود: شکل گیری مراکز نیکوکاری باهدف کمک به نیازمندان، باید با همکاری مردم و جذب خیران و افراد داوطلب صورت گیرد.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: هدف از راه اندازی مراکز نیکوکاری این است که بدون فوت وقت، این مراکز بخشی از وظایف کمیته امداد را با توجه به حجم پرونده ها انجام دهند.

فتاح در ادامه تصریح کرد: راه اندازی مراکز نیکوکاری به دلیل اینکه در کمیته امداد امام خمینی (ره) سیستم بروکراسی و اداری حاکم در آن و نیز پایین بودن سرعت انجام و بررسی پرونده ها و حجم بالای آن ها، رویکردی مناسب است که موجب تسریع در روند امدادرسانی به نیازمندان می شود.

وی درادامه افزود: مسیر و راه کمیته امداد امام خمینی (ره) انقلابی است و این ارگان به صورت ارزشی فعالیت می کند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: افتتاح مراکز نیکوکاری راهی برای رفع برخی مشکلات در امر امدادرسانی به نیازمندان است.

فتاح در ادامه تصریح کرد: امروز سی و ششمین مرکز نیکوکاری را به نام مرکز نیکوکاری امام حسین (ع) در تهران افتتاح کردیم که از جمله اقدامات مهم و بزرگ کمیته امداد امام خمینی (ره) به شمار می رود.

وی در پایان تأکید کرد: اقدامات صورت گرفته توسط کمیته امداد امام خمینی (ره) و همکاری برخی خیران و ارگان های دیگر نقش موثری در ترویج و اشاعه فرهنگ نیکوکاری و احسان در جامعه ایفا می کند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار