رئیس كمیته امداد امام خمینی (ره) در جمع خبرنگاران:

پرداخت عیدی مددجویان كمیته امداد با واریز حقوق اسفند ماه

رئیس كمیته امداد امام خمینی (ره) گفت:براساس آخرین اظهارات سازمان مدیریت و برنامه ریزی كشور مبلغ عیدی تعیین شده مددجویان با حقوق اسفند ماه به حساب آن ها واریز می شود.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ پرویز فتاح رئیس كمیته امداد امام خمینی (ره) در حاشیه همایش حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد در جمع خبرنگاران در خصوص پرداخت عیدی به مددجویان این سازمان اظهار داشت: براساس بخش نامه سازمان مدیریت و برنامه ریزی كشور عیدی این افراد برابر با مستمری دریافتی ماهانه آن ها واریز می شود.

وی افزود: براساس آخرین اظهارات سازمان مدیریت و برنامه ریزی كشور با توجه به دلایل مختلف مبلغ عیدی تعیین شده با حقوق اسفند ماه به حساب مستمری بگیران این سازمان واریز می شود.

رئیس كمیته امداد امام خمینی(ره)گفت: مبلغی بالغ بر107 میلیارد تومان برای عیدی این افراد در نظر گرفته شده است كه براساس تعداد خانوار مبلغ واریزی متغیر است.

فتاح بیان کرد: بر اساس اظهارات معاون رفاه وزیر تعاون كار و رفاه اجتماعی تمامی بودجه ای كه برای سال 95 كمیته امداد در نظر گرفته شده است با افزایش 7 درصدی همراه بوده است كه از این میزان 12 درصد آن برای كارمندان سازمان لحاظ شده كه متاسفانه افزایش بودجه برای جامعه ی مددجویان نداریم.

وی در ادامه در خصوص برپایی هرساله ی فروشگاه نوروزی ویژه مددجویان کمیته امداد گفت: با توجه به اینکه برپایی این فروشگاه‌ها نکات منفی متعددی را با خود به همراه داشت به همین منظور تصمیم گرفتیم امسال فروشگاه برپا نشود در همین راستا با فروشگاه اتکا قراردادی امضا کردیم که براساس آن بن هایی برای خرید به مددجویان ارائه می شود .

رئیس کمیته امداد خمینی (ره ) بیان کرد: به هر جامعه مددجویی حداقل به اندازه یک ماه مستمری بن خرید فروشگاه اتکا اعطا می‌شود.

*صندوق های صدقات ویترین کمیته امداد است

فتاح در ادامه در خصوص اصلاح صندوق‌های صدقات با اشاره به اینکه صندوق‌های صدقات نماد و ویترین کمیته امداد هستند، افزود: اصلاح صندوق‌ها آغاز شده به طوری که تمام قفل‌ها تغییر یافته و شیارهای صندوق‌ها نیز افقی و عمودی شدند.

وی با بیان اینکه امیدواریم در 6 ماهه سال 95 اصلاح تمامی صندوق‌ها پایان یابد، اظهار  داشت : برای اطمینان از غیرقابل دستبرد بودن صندوق های جدید ، آن ها را در اختیار سارقان حرفه‌ای در زندان قرار دادیم که خوشبختانه آن‌ها نیز ناموفق بودند.

رئس کمیته امداد امام خمینی(ره)  در خصوص  انتقال ساختمان کمیته امداد بیان کرد: با توجه به اینکه بخشی از ساختمان جدید کمیته امداد آماده شده و جلسه هیئت امنا و شورای معاونان به ساختمان جدید انتقال پیدا کرده است امیدواریم تا خرداد تمام بخش‌های دفتر مرکزی در سوهانک به این ساختمان منتقل شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۰
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ایوب خواجه
۲۲:۱۳ ۰۴ فروردين ۱۳۹۹
این عید که کرونا باعث فشار به امثال ماها شده صندوق امدادولایت هم هیچ ریالی کمک نکرد واقعا مضیقه وفشار امده به ماها از ومعیشت دولت و کمک کمیته هم این دم عید هیچ حتی ریال
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۲ ۲۳ اسفند ۱۳۹۷
سلام چراحقوق عیدی امداد واریز نشد
Iran (Islamic Republic of)
خدبخش طاهري
۲۱:۱۷ ۲۱ اسفند ۱۳۹۷
بنده از سال 94تحده نظره دكتر هستم دو بار كمرم را جراحي كردن چند تا پلاتین خورده حالا سرطان ریه دارم هنوز باز نشست نکردن تمام زندگی مو خرج دکترا کردم و هیچ حقوق و درامدی ندارم وخانمم هم مریض هست چکار کنم برای رضای خدا کمکم کنید
Iran (Islamic Republic of)
سامی
۲۱:۱۷ ۲۱ اسفند ۱۳۹۷
توروخدا عیدی هارو واریز کنید
Iran (Islamic Republic of)
خ
۲۱:۱۷ ۲۱ اسفند ۱۳۹۷
ارزوی سلامتی برای همه بیماران دارم
Iran (Islamic Republic of)
زهرا
۲۱:۱۷ ۲۱ اسفند ۱۳۹۷
خداروشکر
Iran (Islamic Republic of)
ایرانی
۱۴:۲۶ ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۷
ممنون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۰ ۲۸ فروردين ۱۳۹۷
متا سفانه عیدی هنوز پرداخت نشده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۹ ۲۱ فروردين ۱۳۹۷
متاسفانه برای من نه حقوق اسفند ماه واریز شد نه عیدی ... زنگ هم که میزنم میگن حقوق واریز شده و عیدی هم امسال پرداخت نمیشه کلا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۶ ۲۷ بهمن ۱۳۹۴
خجالت آوره !
آخرین اخبار