بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون گفت: روحیه امید و شادی از جامعه به سینماگر و سینما منتقل می‌شود.

سینماگران ما نگرانند نه سیاه نما/ آثار امسال قابل بحث و گفتگو هستند
مهتاب نصیرپور بازیگر با سابقه سینما تئاتر و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛  در خصوص فضای آثار سینما در سال های اخیر گفت: عده ای لفظ سیاه نما را بکار می برند ولی من مخالفم. آنچه بر پرده نمودار می شود حاصل دل نگرانی و دلمشغولی بخشی از جامعه بعنوان هنرمندان است که به دلیل حساسیتی که به معضلات جامعه دارند می توانند آنهارا منعکس کنند.

وی افزود: حتی رییس جمهور هم واکنش نشان داده که «نمی دانم چه نیرویی جریان داردکه  مانع امیدواری و شادی مردم می شود». از نظر من امید و شادی از جامعه به سینماگر منتقل می شود.
 
وی با بیان این مطلب،در خصوص آثار جشنواره امسال عنوان کرد: من تفاوت زیادی در مضامین فیلم های سال گذشته و امسال ندیدم. اما امسال چند فیلم در جشنواره هستند که می توان راجع به آنها بحث و گفتگو کرد و این خیلی خوب است. فیلم هایی مثل «لانتوری»،«ایستاده در غبار» و «نیمه شب اتفاق افتاد» و ... قابل بحث هستند. اما از نظر من این سه اثر بهتر از آثار دیگر بودند. 

این بازیگر در خصوص افزایش بازیگران تئاتر در سینما گفت: خیلی از بازیگران از تئاتر شروع می کنند و بعد در مدیوم بزرگتری مثل سینما و تلویزیون دیده می شوند. من از این اتفاق خوشحالم و برای این بازیگران آرزو دارم که رو به جلو حرکت کنند و همواره بر غنای کار خود بیافزایند.

نصیر پور در خصوص دلیل حضور در «سینما نیمکت» بیان کرد: ایده و فیلمنامه جالب و نو بود و همین دو ویژگی مرا ترغیب به پذیرفتن نقش کرد. 

بازیگر سینما با اشاره به فضای با نشاط جشنواره امسال گفت: در جشنواره فجر ۳۴ استقبال از فیلمها و سینما خیلی خوب بوده است. من جوانان علاقمند زیادی را دیدم که به تماشای فیلم ها می آیند و این استقبال پرشور و حرارت است.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۷ ۲۵ دی ۱۳۹۸
واقعاً چقدر هم شما دل نگران و دل مشغولید.!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۸ ۲۰ بهمن ۱۳۹۴
کدوم,فیلمو درست کردید که,نماتون سفید باشه؛
کلا هنروران؛یه گروه خود مشغولند,که کسی نه بهشون اهمیت میده نه ارزشی دارند!!!همینجور با خودتونو,جشنوارتون مشغول باشید....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۸ ۲۰ بهمن ۱۳۹۴
چه مسخره یعنی سینمای ما سیاه نمایی نداره ! کجا دغدغه جامعه ما تجاوز یک پردر به فرزندش بوده ، در مورد شرایط اقتصادی هم باید بگم با وجود بی کاری و نبود نقدینگی در بازار اوضاع مناسب نیست اما حقیقت اینه که با این همه تلخ و شیرینی باز هم بیشتر این شادی و امید است که در خانواده ها وجود داره اما وقتی که به این فیلما نگاه میکنی همش به سر خودشون میزنن و داد و هوار راه میندازن و خاک بر سر میریزن به خدا قسم به عنوان یک آدم معمولی و قشر متوسط جامعه میگم که اینا نه چیزی زیادی از مذهب و سیاست و اقتصاد میدونند و نه از جامعه شناسی یا روانشناسی ، مثلاً توی فیلم هیس دخترها فریاد نمیزنند به این نتیجه رسیدند که جامعه ما غیر متمدنه و از نجابت و بی فرهنگی زنان و دختران ایرانی است که این گونه تجاوزها به بچه ها صورت میگیره اما همه ما میدونیم که تجاوز به بچه های کوچک در ایران در مقایسه با هیچ کشوری قابل مقایسه نیست اون موارد محدود هم بیشتر برمیگرده به اعتماد بی مورد خانواده ها به همدیگه و این در صورتیه که مذهب ما اعتماد بی مورد را مردود میدونه بخصوص رای مسائلی که جبران پذیر نیستند. من فکر میکنم با این روشنفکر نمایی ها و شلوغکاری های تبلیغاتی که همش برای فروش بیشتر هستش شآن ما مردم ایران را پایین آوردن تا اینکه غم مارا خورده باشن برین به اینستا گرامشون نگاهی بندازید اینا کجا میتونن هم درد عامه مردم باشن با اون خودنمایی ها و حرفهایی مصروقه ...
آخرین اخبار