مدیر عامل شرکت توزیع برق شهرستان اصفهان گفت: میزان مصرف برق در بخش خانگی اصفهان 3 برابر استاندارد جهانی است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، حمیدرضا پیرپیران در جمع اصحاب رسانه گفت: امسال بر 5 محور سخت افزاری ، زیرساخت نرم افزاری ، تامین نیروی انسانی ، تاسیسات توزیع برق و زیرساخت فرآیندها و دست آوردها تاکید داشته ایم.

مدیرعامل شرکت توزیع برق اصفهان ادامه داد: متناسب با شرایط سازمان بازنگری کلی نسبت به برنامه های موجود انجام شده که حدود 65 میلیارد تومان برای توسعه و بهینه سازی شبکه ها در سال جاری هزینه شده است.

وی با بیان اینکه فن آوری نوین و شبکه اتوماسیون در دستور کار قرار داده شده افزود: زیرساخت های سخت افزاری در این مورد انجام و تا کنون 40 نقطه شهر اصفهان مجهز به سامانه کنترل نظارتی شده تا پایان سال جاری60 نقطه دیگر شهر در دستور کار قرار داده شده است.

پیرپیران خاطر نشان کرد: در جهت کاهش خاموشی ها استفاده از خط گرم میتواند راه گشا باشد که تا به حال 60 درصد آن در شرکت توزیع برق اصفهان انجام شده و امیدواریم تا سال آینده این رقم به 100 درصد برسانیم که در کاهش 50 درصدی خاموشی مشترکین بسیار کمک خواهد کرد.

وی استفاده از انرژی پاک و پایدار در شهر اصفهان را ضروری دانست و گفت: استاندارد جهانی خاموشی 100 دقیقه در سال به ازای هر مشترک تعریف شده که این رقم در شهر اصفهان بالاتر از استاندارد جهانی است.

مدیرعامل شرکت توزیع برق شهر اصفهان گفت: ارائه خدمات به صورت جامع و کامل در 60دفتر خدمات ارتباطی انجام میشود و بیش از 85 درصد مشترکین دیگر نیازی به مراجعه حضوری نخواهند داشت. و امیدواریم تا سال آینده این رقم به 100درصد مشترکین افزایش یابد.

یرپیران به تشریح مشترکین برق در شهرستان اصفهان پرداخت و گفت: بیشترین تعداد مشترکین در بخش خانگی با 78درصد هستند که 37 درصد میزان مصرف را دارند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: شهر اصفهان با 2231 کیلو وات ساعت مصرف برق در سال 3 برابر استاندارد کشورهای پیشرفته در حوزه برق مصرف انرژی دارند که این رقم در کشورهایی چون ژاپن و چین به ترتیب 750 و 500 کیلو وات ساعت در سال بوده است.


انتهای پیام/ع

برچسب ها: مصرف ، سه برابری ، برق ، اصفهان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.