مدیر عامل شرکت توزیع برق شهرستان اصفهان گفت: 68 میلیارد تومان اعتبار برای توسعه ، نوسازی و بازسازی شبکه های برق شهرستان اصفهان هزینه شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، حمیدرضا پیرپیران با اشاره به افتتاح 644 طرح در دهه فجر امسال گفت: کاهش خاموشی ها ، ظرفیت سازی برای پذیرش انشعابات جدید ،ایجاد روشنایی مطلوب در معابر با استفاده از فن آوری های نوین با لامپ های پربازده کم مصرف ، راه اندازی شبکه جامع مخابرات شرکت افزایش قابلیت اطمینان و ضریب پایداری شبکه و زمینی نمودن شبکه های برق در کلان شهر اصفهان از اهداف اجرای این تعدادطرح در سطح شهرستان اصفهان است.

مدیر عامل شرکت توزیع برق شهرستان اصفهان افزود: امسال 391 کیلومتر کابل و شبکه هوایی فشار متوسط جاسازی و اجرا شده است.

پیرپیران ادامه داد: برای ارتقا ظرفیت سازی و کاهش تلفات و تامین برق مطمئن 179 باب پست و ترانسفورماتور جدید همراه با 4 فیدر جدید به شبکه اصلی تاسیسات موجود اضافه شده است.

وی با بیان اینکه انرژی خورشیدی می تواند جایگزین خوبی برای سوخت های فسیلی باشد عنوان کرد: شرکت توزیع برق اصفهان با نصب بیش از 455 کیلووات سامانه های خورشیدی در محدوده شهرستان اصفهان بیش از 800 هزار کیلو وات ساعت انرژی پاک را تولید کرده است.

مدیر عامل شرکت توزیع برق شهرستان اصفهان در مدار قرار گرفتن اولین نیروگاه تولید پراکنده بخش خصوصی در شهرک صنعتی سگزی را گامی مهم دانست و گفت : بهره برداری از سایت خورشیدی 100 کیلوواتی در مرکز همایش ها با سرمایه شهرداری و در تعامل با توزیع برق اصفهان انجام خواهد شد که انرژی تولیدی آن به شبکه برق تزریق می شود.

وی تاکید کرد : با اینکه از نظر نقدینگی با شرایط خاصی روبرو بوده ایم اما روشنایی معابر فراموش نشده و نزدیک به 2750 اصله پایه روشنایی نصب و روشن شده و بهینه سازی شبکه های 50 ساله شهر اصفهان به صورت کامل و بدون همکاری دیگر سازمانها خدمت رسان میسر نیست و تعامل سازنده با این نهادها موجب پیشرفت فعالیتها و تسهیل در فرآیندها می شود.

پیرپیران در پایان افزود: از ابتدای سال تا کنون در کنار قرائت کنتور از راه دور 27842 انشعاب جدید به شبکه برق افزوده شده که از این تعداد 321 انشعاب دیماندی و 27521 انشعاب عادی جذب کرده ایم.

انتهای پیام/ب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.