لرستان؛

جشن پیوند 35 زوج زیر پوشش بهزیستی پلدختر

به مناسبت دهه فجر جشن پیوند 35 زوج تحت پوشش بهزیستی پلدختر با در سالن آمفی تئاتر اداره ارشاد پلدختر برگزار شد

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، رییس اداره بهزیستی پلدختر در این آیین اظهار داشت : کمک هزینه هر زوج 5 میلیون ریال که در مجموع 175 میلیون ریال است.


الیاس زاده با بیان این که تفاهم بر اساس عقلانیت مهم ترین اصل زندگی مشترک است افزود: زندگی بر اساس احساسات آنی و زود گذر و بازی ، خیالپردازی و رویا نیست. 

امام جمعه پلدختر گفت: انسان دیندار باید به مسئله ازدواج فکر کند و در این زمینه کوتاهی نکند زیرا امر ازدواج به قدری مقدس و مهم است که از دیدگاه پیامبر گرامی اسلام (ص) هر کسی ازدواج کند نصف دین خود را حفظ کرده است .


حجت الاسلام سوری با بیان این که زندگی مشترک زوج ها باید بر اساس تفاهم دو جانبه باشد اظهار داشت: زنان و مردان باید به این مهم توجه داشته باشند که برای رسیدن به تکامل روحی و آرامش ، آنچه نجات بخش زن و مرد است ، درک متقابل و توجه به خواسته های یکدیگر در پرتو تعالیم الهی اسلام است .

وی بر ضرورت همدلی در کنار همسری تاکید کرد و افزود: ازدواج باعث پرورش روح می شود که انسان در دام گناه نیفتد و توجه به آن باعث کاهش گناه و فحشا در جامعه می شود .


امام جمعه پلدختر بر ضرورت توجه به احساس ، منزلت اجتماعی و شخصیت هر دو طرف در زندگی تاکید و بیان کرد: اگر همدلی در زندگی زوج های جوان تبلور پیدا نکند زندگی این افراد همیشه در مرحله همسری باقی می ماند وی عنوان کرد :برخی جوانان به دلیل ترس از فقر ، ازدواج خود را به تاخیر می اندازند در صورتی که ازدواج می تواند برکات زیادی را در زندگی مشترک به دنبال داشته باشد .


انتهای پیام/ب

 

 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.