مدیر فرهنگ‌سرای کوثر شهرداری کرمان گفت: از اثر شاعر جوان کرمانی، زهرا سجادیان تحت عنوان مجموعه شعر در آغوش باران رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان و  به نقل از روابط عمومی معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری کرمان، حجت‌الاسلام رضا حسنی‌سعدی افزود: این کتاب که شامل غزل‌ها، چارپاره‌ها، مثنوی‌ها و دیگر قالب‌های شعری است با پشتوانه مضامین زیبای خود می‌تواند حال خوبی به مخاطب القاء کند.

وی با اشاره به برنامه‌های فرهنگ‌سرای کوثر شهرداری کرمان در زمینه‌ی شعر و ادبیات گفت: کارگاه‌های مثنوی‌خوانی و شاهنامه‌خوانی که عصرهای دوشنبه و با حضور استاد سید محمد احمدی‌موسوی و سایر استادان بنام ادبیات، در فرهنگ‌سرای کوثر برگزار می‌شود، محل مناسبی برای یادگیری و بهره‌مندی علاقه‌مندان ادبیات کلاسیک ایران است.

مدیر فرهنگ‌سرای کوثر شهرداری کرمان با اشاره به تأثیرگذاری شعر متعهد و فاخر بر روند جریانات اجتماعی در طول تاریخ، افزود: کارگاه ادبیات زندگی و همچنین کارگاه شب شعر و نقد ادبی که دوشنبه‌ی هر هفته در فرهنگ‌سرای کوثر شهرداری کرمان برگزار می‌شود، از دیگر برنامه‌های این فرهنگ‌سراست که در آن شهروندان هنرمند و هنردوست گرد هم آمده و با حضور «حسین سبزه‌صادقی» شاعر و مسئول انجمن ادبی مؤسسة هوای تازه و سایر کارشناسان ادبی به خواندن آثار خود و نقد ادبی می‌پردازند و با تکنیک‌های ادبی در شعر آشنا می‌شوند.

وی، بیان کرد: ناآرامی و استرس، هدیة نامبارک زندگی شهری به شهروندان است که شهرنشینان، آن را با اکراه می‌پذیرند. اما می‌توان با استمداد از هنر ترکیب واژگان به شکلی موزون و خیال‌انگیز، یعنی همان شعر، استرس را به آرامش و ناآرامی‌ها را به طمأنینه در رفتار مبدل ساخت.

انتهای پیام/ع

برچسب ها: رونمایی ، کتاب ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.