اصفهان؛

زیار رتبه نخست سرانه های عمرانی استان اصفهان

شهردار زیار گفت: این شهر رتبه نخست سرانه های عمرانی استان اصفهان را کسب کرده است .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ، سید رسول داوودی در آیین رونمایی از کتاب زیار گفت: یکی از عواملی که سبب اعتماد مردم به مسئولان می شود گزارش عملکرد و همچنین پاسخگویی به مردم است که این عوامل روند روبه رشد شهر را باعث خواهد شد.
وی بیان داشت: قطعا پشتوانه انتخاب مردمی و این حسن اعتماد و از همه بهتر تعامل و همدلی و بی نظیر مسئولان محلی شهر، شهرستان و استان گره گشای مشکلات خواهد بود.
شهردار زیار افزود: بر این اساس شهرداری زیار در بررسی و مطالعات مسائل و مشکلات و نارسایی ها و کمبودهای زندگی شهری و از طرف دیگر امکانات بالقوه و بالفعل را در یک اقدام هماهنگ و همراه در جهت برنامه ریزی جامع و هدفمند که بتواند همه جوانب اداره امور شهرداری و شهروندان را باتوجه به ماموریت و رسالت مدیریت شهری در برگیرد را بکار گرفته و دربین عوامل مدیریت شهری و مردم زیار در توسعه، عمران و آبادانی شهر با حمایت مسئولان در بخش های مختلف راهی پر فراز و نشیب را در پیش گرفته است.
وی گفت: شهرداری زیار پس از تصویب بودجه خود در اقدامی جهادی و بی نظیر و با توجه به بضاعت کم مالی شهرداری با بکارگیری نیروهای کارآمد و متخصص نسبت به تجهیز شهرداری و انجام اتوماسیون اداری، سایت شهرداری، رفت و روب و حمل زباله بدون نقدینگی کافی تنها با بهره گیری از اعتبار معنوی این مهم میسر شده است.
داوودی با اشاره به اینکه شهر زیار موفق به کسب رتبه اول سرانه های عمرانی استان اصفهان در یکسال گذشته شده است، افزود: ظرف 21 ماه پس از تاسیس، سرانه بودجه عمرانی هر نفر در شهر زیار از 270 هزار تومان به یک میلیون و هشت هزار تومان رسیده است.
وی گفت: این شهرداری در مدت 21 ماه اتعداد 45 طرح عمرانی با اعتباری بالغ بر یکصد میلیارد ریال را انجام داده است.




انتهای پیام/  م ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.