اصفهان؛

رونمایی «نور مهتاب» در آران و بیدگل نگین سبز کویر مرکزی ایران

کتاب «نور مهتاب» اثر حجت الاسلام «مهدی خدامیان آرانی» همزمان با ایام فاطمیه و موضوع مقام والاى حضرت زهرا(س) در شهر نمونه قرآنی دارالشهدای آران و بیدگل طی آیینی رونمایی شد.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان گفت: این کتاب با هدف پاسخگویی به شبهات ضد مکتب شیعه، دفاع از مقام حضرت فاطمه (س)، پاسخ به سوالاتى درباره مقام و منزلت حضرت صدیقه طاهره و ذکر احادیث کتب مختلف حدیثى در مو رد آن حضرت به عنوان انسانی کامل و برگزیده خداوند توسط مولف تدوین شده است.

میثم نمکی با اشاره به اینکه در کتاب «نور مهتاب» ویژگىهاى غیبى حضرت فاطمه(س) بیان مىشود افزود: این کتاب در 112 صفحه در قطع رقعى و تیراژ هزار نسخه به همت نشر اعتقاد ما به چاپ رسیده است.

وی، مقابله با شک و شبهات بىاساس خواندن مقام غیبى حضرت فاطمه(س) در فضاى مجازى و شبکههاى اجتماعى را انگیزه اصلی مولف کتاب «نور مهتاب» دانست و گفت: لینک دانلود فایل پی دی اف این کتاب و نسخه اندروید آن در سایت www.m40.ir برای مط العه علاقه مندان بارگذاری شده است.

به‌گفته‌وی، حجت الاسلام «مهدی خدامیان آرانی» مولف 80 کتب پژوهشی در حوزه های مختلف دین، اخلاق و زندگی است که آثار خود را به دور از تکلف و کلمات ثقیل با بیانی شیوا به ویژه برای جوانان است.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، تصریح کرد: سبک نوشتاری این مولف بعد از نظرسنجى فراوان از جوانان و مطابق با ذوق و سلیقه آنها است تا علاوه بر فهم آسان و سریع از پیچیده گویى و عباراتى که درک آن براى همگان، مشکل است، پرهیز شود.

نمکی اظهارداشت: این پژوهشگر آثار دینی، کتب خود را از طریق فضای مجازی و اینترنت نیز برای علاقه مندان قابل دسترس می گذارد تا معارف دینی و ارزشی را از این ابزار هوشمند و پیشرفته پرسرعت و آسان در اختیار جوان امروز قرار دهد .

وی در پایان افزود: آثار تالیفی پژوهشی حجت الاسلام مهدی خدامیان آرانی، با قلم روان، ساده ، جذاب و تاثیر گذار تحت عنوان اندیشه سبز در قالب 80 کتاب به چاپ رسیده است که یکی از آنها مجموعه کتب 14 جلدی تفسیر باران است .
شایان ذکر است آیین رونمایی از کتاب «نور مهتاب» اثر حجت الاسلام «مهدی خدامیان آرانی» با حضور آیت الله سید محمد موسوی، امام جمعه شهرستان آران و بیدگل، حجت الاسلام سید حسین علوی، امام جمعه شهر نوش آباد و مسوولان این شهرستان
روز دوشنبه 10 اسفند 1394 در حوزه علمیه امیرالمومنین(ع) آران و بیدگل اجرا شد.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.