تأیید 733 طرح دانش‌بنیان برای دریافت تسهیلات از سوی صندوق نوآوری

رییس صندوق نوآوری و شکوفایی گفت: از هزار و 662 طرح دانش‌بنیان 733 طرح تأییدیه لازم را برای دریافت وام اخذ کرده‌اند.

بهزاد سلطانی رییس صندوق نوآوری و شکوفایی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه فن‌آوری‌های نوین  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان افزود: از ابتدای تشکیل این صندوق تاکنون بیش از 733 طرح مصوب شده که از این تعداد 111 شرکت در حوزه فناوری زیستی، 107 شرکت در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات و نرم‌افزاری کامپیوتر، 134 شرکت در حوزه الکترونیک و کنترل و 119 شرکت در حوزه تجهیزات پیشرفته ساخت از این صندوق وام دریافت کرده‌اند.

وی ادامه داد: بر طبق آمار 25 درصد بودجه صندوق نوآوری و شکوفایی به فناوری‌های زیستی، 13 درصد فناوری اطلاعات و ارتباطات، 13 درصد الکترونیک، 12 درصد تجهیزات پیشرفته ساخت، 14 درصد محصولات پیشرفته ، 9 درصد داروهای پیشرفته و کمتر از یک درصد سهم حوزه انرژی‌های نو بوده است.

سلطانی عنوان کرد: تعداد طرح‌های وارده هزار و 662 طرح دانش‌بنیان است که از این تعداد هزار و 224 طرح تعیین شدند و 733 طرح هم تأییدیه برای اخذ وام دریافت کرده‌اند.

رییس صندوق نوآوری و شکوفایی در خصوص حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی از پایان نامه‌ها خاطرنشان کرد: صندوق نوآوری و شکوفایی در صورتی می‌تواند از پایان‌نامه‌ها حمایت کند که به عنوان ایده اولیه، پایان نامه ها امکان تجاری‌سازی داشته باشند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار