معاون شهردار قزوین در حوزه خدمات شهری گفت: با توجه به نزدیک شدن به روزهای پایانی سال و ایام نوروز، طرح ساماندهی متکدیان قزوین تشدید می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ؛حمیدرضا الموتی  اظهار داشت: حضور متکدیان در اماکن عمومی و سر چهارراه‌ها یکی از معضلاتی است که این روزها گریبان‌گیر شهرها شده و چهره شهر را مخدوش کرده است که در این زمینه باید تدابیر لازم اندیشیده شود.

وی افزود: با بررسی‌های انجام شده در این زمینه مشخص شد که برخی از این متکدیان مکان خاصی برای زندگی ندارند که در این صورت ضمن ساماندهی آنها به نهادهای حمایتی سپرده شده تا در مورد آنها تصمیمات لازم اتخاذ شود.

معاون شهردار قزوین در حوزه خدمات شهری تصریح کرد: با توجه به نزدیک شدن به روزهای پایانی سال و ایام نوروز، در راستای جلوگیری از مخدوش شدن سیمای شهری طرح ساماندهی متکدیان با جدیت بیشتری دنبال می‌شود.

وی موفقیت در این کار را در گرو تعامل و همکاری سایر دستگاه‌ها دانست و افزود: در زمینه ساماندهی متکدیان، قضات نهایت همکاری را با مسئولان حوزه مدیریت توسعه خدمات اجتماعی دارند و از این نظر مشکلی وجود ندارد؛ دستگاه‌های حمایتی نیز در این زمینه باید مشارکت جدی داشته و همکاری لازم را با شهرداری قزوین داشته باشند.

معاون خدمات شهری شهرداری قزوین گفت: طرح جمع آوری متکدیان با استفاده از کارکنان فعال و دوره دیده و امکانات خودرویی مناسب و همکاری ضابطان قوه قضائیه همه روزه از بامداد تا 10 شب انجام می‌شود.

انتهای پیام/ت


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.