دوره آموزشی تولید فرش دستباف در استان زنجان به مدت یک ماه به صورت رایگان برگزار می شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ رئیس اداره فرش سازمان صنعت ،‌معدن و تجارت استان زنجان با اعلام این خبر گفت : دوره آموزشی تولید فرش دستباف در شهرستان های زنجان ، ابهر ، خدابنده ، ماهنشان و ایجرود با حضور 240 نفر برگزار می گردد.

سید محسن جعفری افزود: دوره آموزشی ناظرین فنی نیز با حضور 38 نفر در شهرستان زنجان برگزار می شود.

وی با اشاره به برگزاری این دوره آموزشی از 10 بهمن لغایت 10 اسفند ماه امسال یادآور شد : مجری برگزاری این دوره های آموزشی اتحادیه شرکتهای تعاونی فرش دستباف می باشد که با نظارت سازمان صنعت ،‌ معدن و تجارت نسبت به برگزاری آن اقدام می کنند.

 سید محسن جعفری با اشاره به اینکه این دوره ها به صورت رایگان برگزار می گردد عنوان کرد : علاقمندان با ثبت نام در این دوره ها ، بدون پرداخت هزینه ای آموزش های لازم جهت تولید فرش دستباف را فرا می گیرند.

این مقام مسئول افزود : این دوره های آموزشی در قالب 32 ساعت متمرکز و 90 ساعت آموزش عملی بر روی دار قالی توسط دانش آموختگان با نظارت اساتید مربوطه برگزار می گردد.

رئیس اداره فرش سازمان خاطر نشان کرد : در پایان دوره اتحادیه شرکتهای تعاونی فرش دستباف پس از صدور گواهی مربوطه، آن را به مرکز ملی فرش ایران ارسال و کدی جهت حضور افراد در دوره های آموزشی صادر می گردد.

انتهای پیام/ع

برچسب ها: آموزش ، فرش ، زنجان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.