هند، دومین بازار بزرگ تلفن‌های همراه هوشمند جهان را داراست+ نمودار

هند رتبه دوم بزرگترین بازار فروش تلفن‌های همراه هوشمند جهان را به دست آورد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از سایت جی اس ام آرنا؛ موسسه تحقیقاتی "کانترپونت،" فعال در زمینه مطالعات رفتار بازار، اعلام کرد حجم فروش گوشی‌های تلفن هوشمند در هند تا پایان سال 2015 بیش از 220 میلیون دستگاه افزایش یافت. به این ترتیب هند در بازار فروش تلفن‌های هوشمند جای آمریکا را گرفت و در رتبه دوم جدول ایستاد.

ارسال تلفن‌های هوشمند به هند از طریق کشتی در سه ماهه پایانی سال 2015 معادل 15 درصد افزایش یافت. فروش تلفن‌های هوشمند در هند در سال 2015 حدود 23 درصد بیشتر از سال 2014 بود. هند در سال 2015 به بازار صد میلیونی فروش انواع تلفن‌های هوشمند وارد شد.

نزدیک به 50 درصد از تلفن‌های فروخته شده در هند، ساخت این کشور و حدود 40 درصد از واردات کالاهای الکترونیکی به این کشور تلفن هوشمند بودند. فراگیر شدن اینترنت در هند به قدری سریع بود که یک سوم از تلفن‌های هوشمند در این کشور به صورت آنلاین فروخته شدند.

سامسونگ محبوب‌ترین برند تلفن همراه در هند است و پس از آن برند هندی "مایکرومکس" در جایگاه دوم قرار دارد. پس از آن "اینتکس" و "لاوا" از هند و "لنووو" از چین در رتبه‌های بعدی قرار دارند.

هند، دومین بازار بزرگ تلفن‌های همراه هوشمند جهان را داراست

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار