جلسه هیئت مدیره استقلال امروز برگزار و در این جلسه مصوب شد که پورحیدری در سمت سرپرستی باقی بماند اما تمام اختیارات وی تا زمان بهبودی برعهده فرزاد مجیدی است.

شهاب جهانیان عضو هیئت مدیره استقلال تهران در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان در موردجلسه امروز گفت:جلسه بسیار خوبی را با اعضای هیئت مدیره برگزارکردیم و در خصوص برخی مسائل به بحث وتبادل نظر پرداختیم و با توجه به تصویب نهایی مقرر شد رئیس آکادمی استقلال را بهرام افشار زاده مشخص کند و تصمیم وی برای هیئت مدیره حجت است.

وی ادامه داد: باشگاه استقلال در نظر دارد در استان های مستعد نمایندگی آکادمی بزند تا جذب استعداد ها صورت گرفته و با توجه به تماسی که برخی استاندار ها با بنده داشتند قرار شد آنها هزینه ها را تقبل کنند تا باشگاه استقلال متحمل هزینه نشود.

جهانیان افزود: یکی از مسائلی که در جلسه امروز مورد بررسی قرار گرفت بحث سرپرستی منصور پورحیدری بود که قرار شد تا پایان فصل این سمت برای وی باقی بماند و البته کارهای سرپرستی را فرزاد مجیدی انجام دهد و جا دارد تشکر ویژه ای از فرزاد مجیدی به دلیل رسیدگی به امور سرپرستی داشته باشم و وی را مدیری لایق می دانم.

وی گفت:هفته آینده چارت باشگاه استقلال پس از بررسی های لازم به تصویب برسد واز طرفی نیز تا هر زمانی که حامی مالی به وعده های خود عمل کند در نظر داریم با وی ادامه همکاری داشته باشیم.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار