مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: باید بگویم تلاش رحمتی، بازیکنان و کادر فنی تیم باعث شد استقلال همچنان صدرنشین بماند.

تلاش تمامی اعضای تیم استقلال را صدرنشین نگه داشت
بهرام افشارزاده در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص بازی امروز استقلال و ذوب آهن اظهار داشت: بازیکنان ما امروز عالی بازی کردند و از جان خود مایه گذاشتند و با توجه به اینکه دو یا سه بازیکن را در اختیار نداشتیم اما بهترین عملکرد را در زمین حریف از خود نشان دادند. جا دارد از تک تک بازیکنان، سرمربی، کادر فنی و اعضای تیم بابت عملکرد خوبشان قدردانی کنم.

وی ادامه داد: تیم ذوب آهن نیز بازی خوبی را از خود به نمایش گذاشت ضمن اینکه شانس گل زنی برای بازیکنان هر دو تیم بسیار بود اما آن ها نتوانستند ضربات را به گل تبدیل کنند.

افشارزاده بیان کرد: تلاش و درخشش رحمتی و دیگر بازیکنان قابل تقدیر است چرا که آن ها کمک به کادر فنی توانستند استقلال را همچنان صدرنشین نگه دارند.

مدیرعامل باشگاه استقلال در پایان خاطرنشان کرد: تمام سعی و تلاشمان را به کار می گیریم تا امکانات لازم را برای اعضای تیم فراهم کنیم تا آن ها با آرامش بتوانند در مسابقات پیش رو شرکت کنند.

همچنین جا دارد از هواداران علاقمند به تیم استقلال بابت حمایتشان تشکر کنم چرا که به طور حتم بدون حضور آن ها موفق نخواهیم بود و بازیکنان به حمایت های آن ها نیاز دارند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار