شورای اسلامی شهرستان مشهد با استناد به قانون شهرداری را مکلف به حل مشکلات هفتگانه حاشیه نشینان کرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، هفتاد و هشتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهرستان مشهد ظهر امروز با تصویب یک مصوبه مهم درباره حاشیه شهر مشهد برگزار شد.

در این جلسه رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و عمران و توسعه شهری و روستایی شهرستان مشهد با بیان اینکه توزیع عادلانه امکانات در شهرستان و بخصوص حاشیه شهر مشهد از اهمیت بالایی برخوردار است، گفت: شهرداری موظف است با همکاری بخشداری مرکزی و فرمانداری مشهد نسبت به رفع مشکلات هفتگانه حاشیه شهر مشهد اقدام کند.

محمدحسین جهانبخش افزود: شورای اسلامی شهرستان مشهد نیز موظف است با همکاری شواری بخش رضویه، مرکزی و احمدآباد بر عملکرد شهردای مشهد در این خصوص نظارت کند.

وی با اشاره به بندهای قانونی این مصوبه گفت: تبصره 5 قانون تعاریف حریم و محدوده شهری و روستایی مصوب 16 دی ماه 84 در مجلس شورای اسلامی و قانون الحاق یک بند و 3 تبصره به عنوان بند 3 ماده 99 قانون شهرداری ها مصوب یک فروردین 72 در مجلس این مصوبه را از نظر قانونی حمایت می کند.

رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و عمران و توسعه شهری و روستایی شهرستان مشهد به بیان مشکلات هفتگانه روستاهای حاشیه مشهد پرداخت و افزود: تامین آب شرب، ایجاد معبر عبور و مرور، بازنگری در طرح هادی، ایجاد زیرساخت حمل و نقل عمومی، توسعه خدمات بهداشتی، بهینه سازی فضاهای آموزشی و تامین امنیت جانی عابران در عرض روستاهای حاشیه مشهد از عمده مشکلات حاشیه نشینان می باشد.

جهانبخش ابراز امیدواری کرد: شهرداری مشهد نسبت به رفع این مشکلات تمام تلاش خود را بکار گیرد.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.