سرپرست انجمن کریکت گفت: مسابقات کریکت به مدت یک هفته با کیفیت بالایی به میزبانی چابهار در جریان است.

مسابقات کریکت چابهار در روزهای پایانی
حسن عالمی در گفتگو با خبرنگار سایر حوزه‌های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره برگزاری مسابقات کریکت چابهار تصریح کرد: مسابقات کریکت چابهار از 8 بهمن با حضور 9 تیم آغاز شده است که تا 16 بهمن ادامه خواهد داشت.

وی افزود: در این رقابت‌ها 9 تیم از استان چابهار حضور دارند و بیش از 150 ورزشکار شرکت کردند و فینال مسابقات کریکت چابهار در روز جمعه برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: این مسابقات یک رقابت استانی است که تیم‌های نیک‌شهر، ایران شهر، سراوان، دشت کنارک،استقلال کنارک، استقلال چابهار، مهران چابهار،اصناف چابهار وموج چابهار شرکت کردند و تیم‌های ایران شهر، استقلال کنارک، مهران چابهار و دشت کنارک به مرحله پایانی این رقابت‌ها  صعود کردند.

وی افزود: چابهار یکی از استان‌های مستعد در کریکت است و پتانسیل بالایی برای توسعه و گسترش این رشته در این استان وجود دارد اما متاسفانه امکانات این رشته در کشور مناسب نیست و باید سرمایه گذاری بیشتری در این زمینه صورت بگیرد.

وی درباره حضور محبوب علی شاه مدرس بین‌المللی کریکت در ایران گفت: در مدت حضور وی در ایران مذاکراتی صورت گرفت و محبوب علی شاه با توجه به وضعیت کریکت ایران تمایل جدی برای توسعه این رشته دارند و خواستار همکاری بیشتر فدراسیون ایران با فدراسیون جهانی شدند و گفتند توسعه کریکت علاوه بر برنامه‌ریزی بلند مدت نیاز به صرف هزینه‌های زیادی دارد تا در آسیا در کنار کشورهای قدرتمند قرار بگیرد.


انتهای پیام/
برچسب ها: کریکت ، حسن عالمی ، چابهار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار